Fire uger gammel - billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Ida.

Årh så smuk en lille pige  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Bondepigen

Majastina skriver:

Tænk sig at der allerede er gået fire uger. Og sikke nogle dejlige fire uger Dicte er blevet stor, sidst vi havde besøg af sundhedplejerske havde hun taget et kilo på og var vokset to cm. Sådan! Og hun er blevet meget opmærksom og er begyndt at smile til sin mor og far, og grine af sine bedsteforældre, hvilket passer hendes mor fint Der er ikke noget dejligere i verden end de lille smil. Vi har ikke helt fanget det på kamera endnu, men jeg gør et ihærdigt forsøg og spejlrefleksen bliver brugt flittigt, hun må være et af de mest fotograferede børn i Danmark

Her er et lile billede fra sidste uge og et fra tidligere idag, hvor man blev lidt træt i mors arme

Åh, hvor er hun dog yndig!

Og man kan i hvert fald godt se, hun ligner sin mor!

Anmeld

19. april 2010

Milka

gud hvor er hun begyndt at få meget personlighed i ansigtet allerede VILDT sød lille tøs

Anmeld

19. april 2010

oo

åh hvor er hun bare fin - stadigvæk!!

Anmeld

19. april 2010

JustAnotherName

Suk....hvor ser hun bare dejlig ud!

Anmeld

19. april 2010

otlitrom

Ih, hvor er hun skøn. Og sikke nogle øjne!

Sådanne billeder gør at jeg stadug kan tænke "vi fortsætter kampen".. For det lykkes! Det må være stort!

Du ligner en smuk stolt mor, resten er jo fuldstændig irrelevant

Anmeld

19. april 2010

oo

kitty skriver:

Ih, hvor er hun skøn. Og sikke nogle øjne!

Sådanne billeder gør at jeg stadug kan tænke "vi fortsætter kampen".. For det lykkes! Det må være stort!

Du ligner en smuk stolt mor, resten er jo fuldstændig irrelevant

og Dicte er også resultatet af en årelang og hård kamp, så du kan nok se at i NS-gruppen samler vi på solskinshistorier indenfor det felt

Anmeld

19. april 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

og Dicte er også resultatet af en årelang og hård kamp, så du kan nok se at i NS-gruppen samler vi på solskinshistorier indenfor det felt

Ja, det har jeg snust mig lidt frem til, i mine undercoverdage Det er nærmest flovt at gå lidt til bekendelse, men det har jo på ingen måde været ondt ment. Der er jo bare nogle fantastiske historier imellem, som man nogle gange følger lidt fra sidelinjen. Jeg håber at kunne fortsætte rækken af solskinshistorier. Det er nu engang de sjoveste!

Så ja, lille Dicte -og rumpenissen- giver os modet på endnu en runde i kamoen! Virkelig!!

Anmeld

19. april 2010

Dictes mor

kitty skriver:

Ja, det har jeg snust mig lidt frem til, i mine undercoverdage Det er nærmest flovt at gå lidt til bekendelse, men det har jo på ingen måde været ondt ment. Der er jo bare nogle fantastiske historier imellem, som man nogle gange følger lidt fra sidelinjen. Jeg håber at kunne fortsætte rækken af solskinshistorier. Det er nu engang de sjoveste!

Så ja, lille Dicte -og rumpenissen- giver os modet på endnu en runde i kamoen! Virkelig!!

Næææh et nyt ansigt velkommen til og tak for de søde ord. jeg kan forstå at du/I kæmper en velkendt kamp.. Det er jeg ked af at høre. Du må meget gerne fortælle din historie, som jeg vist ikke kender, men meget gerne vil høre, hvis du har lyst til at fortælle den.

Anmeld

19. april 2010

Dictes mor

Tusind tak for alle de søde ord I er så søde allesammen, hvilken mor bliver ikke glad over så rosende ord om hendes børn. Det er altid så dejligt at vise jer billeder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.