Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tænk sig at der allerede er gået fire uger. Og sikke nogle dejlige fire uger Dicte er blevet stor, sidst vi havde besøg af sundhedplejerske havde hun taget et kilo på og var vokset to cm. Sådan! Og hun er blevet meget opmærksom og er begyndt at smile til sin mor og far, og grine af sine bedsteforældre, hvilket passer hendes mor fint Der er ikke noget dejligere i verden end de lille smil. Vi har ikke helt fanget det på kamera endnu, men jeg gør et ihærdigt forsøg og spejlrefleksen bliver brugt flittigt, hun må være et af de mest fotograferede børn i Danmark
Her er et lile billede fra sidste uge og et fra tidligere idag, hvor man blev lidt træt i mors arme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Majastina skriver: Tænk sig at der allerede er gået fire uger. Og sikke nogle dejlige fire uger Dicte er blevet stor, sidst vi havde besøg af sundhedplejerske havde hun taget et kilo på og var vokset to cm. Sådan! Og hun er blevet meget opmærksom og er begyndt at smile til sin mor og far, og grine af sine bedsteforældre, hvilket passer hendes mor fint Der er ikke noget dejligere i verden end de lille smil. Vi har ikke helt fanget det på kamera endnu, men jeg gør et ihærdigt forsøg og spejlrefleksen bliver brugt flittigt, hun må være et af de mest fotograferede børn i Danmark Her er et lile billede fra sidste uge og et fra tidligere idag, hvor man blev lidt træt i mors arme
hvor er billedet????? jeg savler allerede jo!
ka-ri-na skriver: hvor er billedet????? jeg savler allerede jo!
Sorry, jeg var lidt for hurtig på knapperne, de er der nu
Majastina skriver: Sorry, jeg var lidt for hurtig på knapperne, de er der nu
tak..... ,0)
og ih sltså.... hun er virkelig smuk... sikke nogle øjne... og så har hun da sin mors lille næse har hun ikke? :0)
ka-ri-na skriver: tak..... ,0) og ih sltså.... hun er virkelig smuk... sikke nogle øjne... og så har hun da sin mors lille næse har hun ikke? :0)
Det har hun nemlig, og gudskelov for at hun ikke har Pers, he he
Og så skal jeg vist lige huske næste gang ikke at kigge nedaf så man får dobbelthage på billeder, hmm, godt man har photoshop, det må vist lige redigeres lidt
Majastina skriver: Det har hun nemlig, og gudskelov for at hun ikke har Pers, he he
ha ha ha.... her har Nikoline sin fars næse nen i sin mors str....
Hun er en meget meget smuk pige!
Smukkere end smuk...........
Ja,hun er da utrolig smuk...så bare rolig,man lægger slet ikke mærke til dig,he,heAj,pjat,du ser også meget smuk og glad ud.Stolt mor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128