Fire uger gammel - billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
26 svar
0 synes godt om
19. april 2010

Dictes mor

Tænk sig at der allerede er gået fire uger. Og sikke nogle dejlige fire uger Dicte er blevet stor, sidst vi havde besøg af sundhedplejerske havde hun taget et kilo på og var vokset to cm. Sådan! Og hun er blevet meget opmærksom og er begyndt at smile til sin mor og far, og grine af sine bedsteforældre, hvilket passer hendes mor fint Der er ikke noget dejligere i verden end de lille smil. Vi har ikke helt fanget det på kamera endnu, men jeg gør et ihærdigt forsøg og spejlrefleksen bliver brugt flittigt, hun må være et af de mest fotograferede børn i Danmark

Her er et lile billede fra sidste uge og et fra tidligere idag, hvor man blev lidt træt i mors arme

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Tænk sig at der allerede er gået fire uger. Og sikke nogle dejlige fire uger Dicte er blevet stor, sidst vi havde besøg af sundhedplejerske havde hun taget et kilo på og var vokset to cm. Sådan! Og hun er blevet meget opmærksom og er begyndt at smile til sin mor og far, og grine af sine bedsteforældre, hvilket passer hendes mor fint Der er ikke noget dejligere i verden end de lille smil. Vi har ikke helt fanget det på kamera endnu, men jeg gør et ihærdigt forsøg og spejlrefleksen bliver brugt flittigt, hun må være et af de mest fotograferede børn i Danmark

Her er et lile billede fra sidste uge og et fra tidligere idag, hvor man blev lidt træt i mors arme

hvor er billedet????? jeg savler allerede jo!

Anmeld

19. april 2010

Dictes mor

ka-ri-na skriver:

hvor er billedet????? jeg savler allerede jo!

Sorry, jeg var lidt for hurtig på knapperne, de er der nu

Anmeld

19. april 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Sorry, jeg var lidt for hurtig på knapperne, de er der nu

tak..... ,0)

og ih sltså.... hun er virkelig smuk... sikke nogle øjne... og så har hun da sin mors lille næse har hun ikke? :0)

Anmeld

19. april 2010

Dictes mor

ka-ri-na skriver:

tak..... ,0)

og ih sltså.... hun er virkelig smuk... sikke nogle øjne... og så har hun da sin mors lille næse har hun ikke? :0)

Det har hun nemlig, og gudskelov for at hun ikke har Pers, he he

Anmeld

19. april 2010

Dictes mor

Og så skal jeg vist lige huske næste gang ikke at kigge nedaf så man får dobbelthage på billeder, hmm, godt man har photoshop, det må vist lige redigeres lidt

Anmeld

19. april 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Det har hun nemlig, og gudskelov for at hun ikke har Pers, he he

ha ha ha.... her har Nikoline sin fars næse nen i sin mors str....

Anmeld

19. april 2010

TbCp

Hun er en meget meget smuk pige!

Anmeld

19. april 2010

anna-jonas

Smukkere end smuk...........

Anmeld

19. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ja,hun er da utrolig smuk...så bare rolig,man lægger slet ikke mærke til dig,he,heAj,pjat,du ser også meget smuk og glad ud.Stolt mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.