Dræn og mellemøresbetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Jo det har han   Men han kan slet ikke have en periode på 14 dage hvor han ikke har det . Han har haft det konstant i 4 uger nu og har fået pebcellin 4 gange ..

Åhh stakkels lille mand. Så du hjemme fra arbejde? Ja vi troet heller ikke vi kunne klare en periode på 14 dage men det gik så det var jo godt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Ayasmor

Diana... skriver:

Åhh hvor godt at hun er rask nu. Så satser jeg på et mirakel vejr så vi alle kan være fri for det sygdom. Jeg selv ligger i sengen nu med ingen stemme og snot i hele hoved og feber GRRR vi os bare trætte af sygdom her hjemme. 

Jamen Lucas var SEJ til det med dræn det var mere MOAR der ikke var så sej ha ha  Jeg havde det bare skidt med det. Men der var intet da han vågnet efter jamen der var han klar til leg med det samme så det var bare kanon. 

Håber snart vi ser jer igen.

Knus

Hehe mange tak.. Ejjj altså, det er bare slet ikke fair. Du må have rigtig god bedring.

Hvor er det bare lækkert at han tog det så godt. Nej jeg var heller ikke liiiige så sej til det som jeg havde håbet. Så venteværelset fik en fuldstændig nedbrudt og grædende sara at se på efter Aya var blevet lagt til at sove.

Ja vi skal da helt klart snart mødes igen..

Anmeld

19. april 2010

Diana...

Ayasmor skriver:

Hehe mange tak.. Ejjj altså, det er bare slet ikke fair. Du må have rigtig god bedring.

Hvor er det bare lækkert at han tog det så godt. Nej jeg var heller ikke liiiige så sej til det som jeg havde håbet. Så venteværelset fik en fuldstændig nedbrudt og grædende sara at se på efter Aya var blevet lagt til at sove.

Ja vi skal da helt klart snart mødes igen..

Ha ha det var præcis det samme jeg gjorde. Men alle børnene på de andre opvågnings stuer tudet os helt vild så kunne slet ikke lade vær med at tænke på hvad fanen det var jeg gjorde ved ham ha ha. 

Ej det er altså os mega ubehageligt at se dem med dem maske det kunne jeg bare ikke og den måde de begynder at trække vejret ahh det var sgu hård. hi hi.

Hvordan tog hun det?

Anmeld

19. april 2010

Ayasmor

Diana... skriver:

Ha ha det var præcis det samme jeg gjorde. Men alle børnene på de andre opvågnings stuer tudet os helt vild så kunne slet ikke lade vær med at tænke på hvad fanen det var jeg gjorde ved ham ha ha. 

Ej det er altså os mega ubehageligt at se dem med dem maske det kunne jeg bare ikke og den måde de begynder at trække vejret ahh det var sgu hård. hi hi.

Hvordan tog hun det?

Det med at tude helt vildt, det gjorde aya også. hun skreg uafbrudt i 1½ time efter.. nøj hvor var den bustur hjem ikke sjov. Jeg brød mig bare heller ikke om at se hende glide ind. Den måde hun bare på et splitsekund blev helt fuldstændig slap..

Men det må have været lækkert at se ham lege lige efter, når man er allermest bekymret..

Anmeld

19. april 2010

Diana...

Ayasmor skriver:

Det med at tude helt vildt, det gjorde aya også. hun skreg uafbrudt i 1½ time efter.. nøj hvor var den bustur hjem ikke sjov. Jeg brød mig bare heller ikke om at se hende glide ind. Den måde hun bare på et splitsekund blev helt fuldstændig slap..

Men det må have været lækkert at se ham lege lige efter, når man er allermest bekymret..

Åhh lille pus stakkels hende. Hvor længe sov hun efter? For de sagde nemlig til mig at hvis de vågnet efter 5 min så var de stadig beruset og så var det at de højst sansylig ville græde. Men hvis de sov mere en 10 til 15 min så ville di ikke Lucas sov ca 15 min så det nok derfor han ikke græd. 

Åhh det er så hård at de er så utrøstlige. Men det hjalp jo på hende så det var jo det vejr. Men kan godt forstå du synes det var en lang tur hjem. 

Anmeld

19. april 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Åhh stakkels lille mand. Så du hjemme fra arbejde? Ja vi troet heller ikke vi kunne klare en periode på 14 dage men det gik så det var jo godt. 

Jo jeg er hjemme idag , tog en omsorgsdag fordi han skulle have dræn ...  Ørelægen har lige undersøgt ham , der var intet på lungerne så han får sine dræn i eftermiddag ..

Anmeld

19. april 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Jo jeg er hjemme idag , tog en omsorgsdag fordi han skulle have dræn ...  Ørelægen har lige undersøgt ham , der var intet på lungerne så han får sine dræn i eftermiddag ..

Åhh det var godt held og lykke med ham.

Anmeld

19. april 2010

Mormilla

Diana... skriver:

Hej alle sammen

Som nogen af jer ved har jeg et lille øre barn der har haft mellemøresbetændelse 5 gange på 3 måneder. Han har nu fået lagt dræn i her for 1 1/2 uge siden og det håber vi selvfølgelig vil hjælpe på det. 

MEN nu min lille stakkels Lucas laver ikke andet end at tage sig til sine små øre og er mega ked af det virkelig ked af det. 

Hvad er det lige præcis det dræn det gør? Vores ikke så søde ørelæge havde ikke rigtig tid til at svare på alle vores spørgsmål. det eneste han sagde var at de stadig kunne få det men det ville ikke være slemt og kun lidt væske i ørene?

Hvad er jeres erfaringer med dræn i ørene hvordan ændret det jeres små pus? 

Knus Diana der ikke lige kan klare en gang mellemøresbetændelse lige nu med en begravelse rund om hjørnet og ingen mulighed for pasning.

Ja Patrick er os et øre barn. Han har dræn i begge øre. Vi har haft lidt problemer med de dræn pga. det begyndet at løbe helt vildt fra han`s højre øre. Men håber at det ser godt ud nu

Men han har os haft dage hvor han har haft lidt ondt. Men har i brugt øredråber til ham??? Fordi det får Patrick altid når han har MØB...

Anmeld

19. april 2010

Ayasmor

Diana... skriver:

Åhh lille pus stakkels hende. Hvor længe sov hun efter? For de sagde nemlig til mig at hvis de vågnet efter 5 min så var de stadig beruset og så var det at de højst sansylig ville græde. Men hvis de sov mere en 10 til 15 min så ville di ikke Lucas sov ca 15 min så det nok derfor han ikke græd. 

Åhh det er så hård at de er så utrøstlige. Men det hjalp jo på hende så det var jo det vejr. Men kan godt forstå du synes det var en lang tur hjem. 

Det lyder meget fornuftigt.. aya vågnede nemlig lige da jeg fik hende over i armene.. så vi græd nærmest om kap.. Ja det var det det var

Anmeld

19. april 2010

Sommerfuglelarven

Min datter fik dræn i begge ørene i oktober, hun havde aldrig døjet med ørene, men ørelægen sagde at der var væske på begge ørene, så det var bedst med dræn... Og jeg har så inderligt fortrudt, hun har mellemørebetændelse på begge ørene nu, og det er anden gang indenfor 1½ måned. Vi får ingen nattesøvn, fordi hun bare skriger af smerte i ørene når hun ligger ned. Så jeg prøver lige nu at få fat i ørelægen, og få en tid så de kan rykke drænene ud, når denne omgang betændelse er væk!

Jeg var selv ørebarn, og har haft et utal af forskellige dræn i ørene samt et utal af mellemørebetændelser. Først da jeg fik et specielt importeret dræn fra Kina, stoppede mine øreproblemer, og der var jeg 13 år.

Men det vigtigste det er at huske huen så snart barnet skal ud, også selvom solen skinner og der er okay varmt - bare en tynd bomuldshue som beskytter ørene, så vinden ikke fiser lige ind i mellemøret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.