prutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Lady Marion <3

kitty skriver:

Det tror jeg ikke!! Det er bare det "motto" vi går lidt efter herhjemme

Så jeg mere rolig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

otlitrom

Muffi . skriver:

Så jeg mere rolig

Men man kan få forfærdelig ondt i maven af det! Jeg har selv et ret sløvt tarmsystem. og så hjælper det bestemt ikke at holde på noget.. Det lærer man med tiden.. AV! Så godt at jeg har en kæreste, familie og svigerfamilie der ikke tager det så tungt.. Min svigerfar er værst, og også den der griner højest!! Dér prutter jeg dog kun for mig selv.. End ikke efter 5 år er jeg blevet så "tryg"

Anmeld

17. april 2010

Lady Marion <3

kitty skriver:

Men man kan få forfærdelig ondt i maven af det! Jeg har selv et ret sløvt tarmsystem. og så hjælper det bestemt ikke at holde på noget.. Det lærer man med tiden.. AV! Så godt at jeg har en kæreste, familie og svigerfamilie der ikke tager det så tungt.. Min svigerfar er værst, og også den der griner højest!! Dér prutter jeg dog kun for mig selv.. End ikke efter 5 år er jeg blevet så "tryg"

Det er helt forfærdeligt at være så blufærdig omkring det   At man så har en mand der er endnu mere blufærdig omkring det gør det heller ike nemmere

Anmeld

17. april 2010

otlitrom

Muffi . skriver:

Det er helt forfærdeligt at være så blufærdig omkring det   At man så har en mand der er endnu mere blufærdig omkring det gør det heller ike nemmere

Nej, det må være svært. Seriøst! Det er jo noget vi alle skal, det er en del af fordøjelsen... Men det ér tabu, og ret forbudt.. Ellers havde vi jo heller ikke grinet herhjemme..

Mine veninder siger også bare "ej, jeg skal altså lige slå én" og så er det ude af verden.. Så faktisk føler jeg mig heldig nu!

Anmeld

17. april 2010

Lady Marion <3

kitty skriver:

Nej, det må være svært. Seriøst! Det er jo noget vi alle skal, det er en del af fordøjelsen... Men det ér tabu, og ret forbudt.. Ellers havde vi jo heller ikke grinet herhjemme..

Mine veninder siger også bare "ej, jeg skal altså lige slå én" og så er det ude af verden.. Så faktisk føler jeg mig heldig nu!

Ha ha jamen du er sgu da heldig   Jeg er så begyndt at rende på toilettet i tide og utide og lukke luft ud ,,,  

Anmeld

17. april 2010

Bayze

Muffi . skriver:

Øhh spørger dumt   Kan man sprænge en tarm hvis ikke luften kan få lov at komme ud ??

Smiler - det har jeg faktisk i ramme alvor spurgt min læge om, og der blev meget klart sagt "NEJ!!"

Anmeld

17. april 2010

Liljesilas

Rosa skriver:

Jeg er ikke til prutter generelt... Jeg er vokset op med en ar der på værste boderøvsvis synes at "prutter er hysterisl morsomme i al slags vejr" - en typisk "pull-my-finger"-mand Derfor har jeg slet ikke brug for at høre / lugte ndres prutter og jeg slår altid mine på badeværelset eller heeeelt lydløst - indtil jeg blev gravid Men vi siger altid lige "hov, undskyld" hvis en af os prutter højt i den andens selskab eller det lugter meget...

Lidt det samme her, vi fik også afvide at det var noget man gjorde på torrilettet, og jeg hader når folk slår en ordenlig skid og så griner ad ad. Eller under maden, det er så ulækkert...

Anmeld

17. april 2010

otlitrom

Ha ha jamen du er sgu da heldig   Jeg er så begyndt at rende på toilettet i tide og utide og lukke luft ud ,,,  

Ja, og det synes jeg jo -for mig- ville være mere mærkeligt end at slippe en vind... Men sådan er vi jo alle så forskellige!

Men løb hellere end at holde på dem, helt sikkert!!

Anmeld

17. april 2010

otlitrom

Bayze skriver:

Smiler - det har jeg faktisk i ramme alvor spurgt min læge om, og der blev meget klart sagt "NEJ!!"

Godt, så er dét afklaret!

Anmeld

17. april 2010

Lady Marion <3

Bayze skriver:

He he godt så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.