prutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.364 visninger
30 svar
0 synes godt om
16. april 2010

B&J

Ja griner.. kunne ikke lade vær med af skrive dette emne...griner...

kender i ikke det når man skal møde nye personer af man bare ikke kan få sig til det og man er ved af springe fordi man bare skal slå en prut

kan huske første gang jeg mødte min kæreste troede jeg skulle dø hihihih kunne bare ikke få mig til af slå en prut og hvis jeg gjorde det blev jeg helt vildt rød i hovede og skreg bare af grin

men nu som han selv siger skaber det dejlig hjemmelig hygge hihihihih.... og nu tænker man slet ikke over det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

hc=k

Jo jeg kender det ALT for godt og jeg synes tit at man skal prutte meget mere når man helst ikke vil end hvis man er ligeglad.

Anmeld

16. april 2010

B&J

hc=k skriver:

Jo jeg kender det ALT for godt og jeg synes tit at man skal prutte meget mere når man helst ikke vil end hvis man er ligeglad.

Ja nemlig.. hvorfor mon det mon ikke det er fordi man tænker tit på det ja ved det ikke nu mangler jeg bare af overvinde min skrak hjemme hos mine svigerforælder åhh det er så pinligt..

Anmeld

16. april 2010

TbCp

Næ det kender jeg ikke... jeg prutter aldrig.... har ingen tarmfunktion.
Og hvis dér alligevel skulle slippe en lille en ud gør det ingenting, for mine dufter af roser

Anmeld

16. april 2010

Liljesilas

Haha kender det godt, men her hjemme er vi ikke de store prutte mennesker. Det er den eneste ting vi har bevaret for os selv, lige ind til jeg blev gravid Jeg er meget åben med at tisse for åben dør, og efter jeg så er blevet gravid, står prutterne ud af mig hver gang jeg skal tisse. Aner ikke hvor de kommer fra, men de er meget høje, og min mand griner lige højt hver gang Og jeg som stadig bliver lidt små flov, glemmer hver gang, at jeg skal lukke døren.

Anmeld

17. april 2010

Bayze

Jeg er klart et pruttemenneske og herhjemme hos os tager vi ikke prutteri så tungt.

Der er dog alligevel dukket et prutteproblem op her under graviditeten, særligt i de sidste måneder, hvor jeg simpelthen ikke kan holde på vandet hvis jeg skal slå en fis - se dét synes jeg er irriterende

Anmeld

17. april 2010

hc=k

B&J skriver:

Ja nemlig.. hvorfor mon det mon ikke det er fordi man tænker tit på det ja ved det ikke nu mangler jeg bare af overvinde min skrak hjemme hos mine svigerforælder åhh det er så pinligt..

Jeg har været sammen med min kæreste i 5 år nu og jeg kan stadig ikke prutte hjemme hos hans forældre.

Anmeld

17. april 2010

NinaNymannMadsen

jeg syntes kun det er pinligt lige i starten ellers er jeg lidt ligeglad da det er naturligt, men det er da vildt pinligt at slippe en prut hvis man nu er nede og handle eller man er ved nogen man ikke kender.

nu det mest min kæreste og datter der prutter men ork vor kan de være slemme... specielt dem hun kommer med nogen gange da. og han lægger slet ikke skjul på det på nogen måde

Anmeld

17. april 2010

Mira0911

Da jeg og kæresten fandt sammen, kunne jeg hverken prutte eller lave bummelum hjemme hos ham...

Man prutter vel når den virkelig trænger på...

Anmeld

17. april 2010

Michael healer

hc=k skriver:

Jeg har været sammen med min kæreste i 5 år nu og jeg kan stadig ikke prutte hjemme hos hans forældre.

Jeg er lidt nysgerrig på, hvad du vil sige med dette

Er det fordi at den dag du kan det, så føler du dig hjemme hos hans forældre, eller hvordan skulle den forstås ?

nysgerrige hilsner Michael

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.