prutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er ikke til prutter generelt... Jeg er vokset op med en ar der på værste boderøvsvis synes at "prutter er hysterisl morsomme i al slags vejr" - en typisk "pull-my-finger"-mand Derfor har jeg slet ikke brug for at høre / lugte ndres prutter og jeg slår altid mine på badeværelset eller heeeelt lydløst - indtil jeg blev gravid Men vi siger altid lige "hov, undskyld" hvis en af os prutter højt i den andens selskab eller det lugter meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

mor-til-vanessa

haha jo det kender jeg godt.

Anmeld

17. april 2010

B&J

hc=k skriver:

Jeg har været sammen med min kæreste i 5 år nu og jeg kan stadig ikke prutte hjemme hos hans forældre.

hihihi så kommer jeg aldrig til af prutte der hjemme hihihi

Anmeld

17. april 2010

Corn

Bayze skriver:

Jeg er klart et pruttemenneske og herhjemme hos os tager vi ikke prutteri så tungt.

Der er dog alligevel dukket et prutteproblem op her under graviditeten, særligt i de sidste måneder, hvor jeg simpelthen ikke kan holde på vandet hvis jeg skal slå en fis - se dét synes jeg er irriterende

Åhhh de graviditetsgener.....

Anmeld

17. april 2010

Bayze

Macaab skriver:

Åhhh de graviditetsgener.....

Jaaah, det er lækker lækker

Anmeld

17. april 2010

Bayze

Rosa skriver:

Jeg er ikke til prutter generelt... Jeg er vokset op med en ar der på værste boderøvsvis synes at "prutter er hysterisl morsomme i al slags vejr" - en typisk "pull-my-finger"-mand Derfor har jeg slet ikke brug for at høre / lugte ndres prutter og jeg slår altid mine på badeværelset eller heeeelt lydløst - indtil jeg blev gravid Men vi siger altid lige "hov, undskyld" hvis en af os prutter højt i den andens selskab eller det lugter meget...

Det der prutte-undskyld er det huleste undskyld der findes, synes jeg! Det er trods alt et fåtal af prutter der sendes afsted uden afsenderen havde intentioner om det. Ved godt det sker, men det må være et fåtal ud af alle prutter - størstedelen sendes vel afsted med fuldt overlæg, og så er det "undskyld" der jo egentlig lidt fake...

Anmeld

17. april 2010

otlitrom

Vi prutter som det passer os, og vi griner stadig lige barnligt af det! Dog er der ét prutteproblem, manden har indført. Han prutter altid liiiige når vi kommer ind i bilen, og det stinker af pommern til.. Så må ruderne rulles ned, for det er frygteligt.. Der er det kun ham der griner, og mig der er ved at omkomme...

Evigt modne mig, synes prutter er sjove... Vi er jo bare mennesker.. Hellere prutte, end at sprænge en tarm!

Anmeld

17. april 2010

Lady Marion <3

Uha prutte-blufærdighed er altså et stort problem   Der er faktisk skrevet artikler om det . Jeg er en af dem der virkelig døjer med mavebesvær og kvalme pga flere års indestængte prutter

Kald mig syg om i vil ..   Mødte min kæreste for 4 år siden og vi boede i en meget lydt lejlighed  ,, det resultererede i at jeg altid kneb ballerne sammen når han var hjemme , end ikke på toilettet ville jeg af med aff. el prutter ...  Efter et stykke tid kunne jeg heller ikke komme af med luften når han ikke var hjemme ,, Først nu (4år) Efter er jeg begyndt at kunne komme af med luften igen og jeg føler mig så let og veltilpads ..  Min mave rumlede helt enormt 24-7    Bare et godt råd .. Hold ikke på luften , det kan få ubehagelige konsekvenser ...

Anmeld

17. april 2010

Lady Marion <3

kitty skriver:

Vi prutter som det passer os, og vi griner stadig lige barnligt af det! Dog er der ét prutteproblem, manden har indført. Han prutter altid liiiige når vi kommer ind i bilen, og det stinker af pommern til.. Så må ruderne rulles ned, for det er frygteligt.. Der er det kun ham der griner, og mig der er ved at omkomme...

Evigt modne mig, synes prutter er sjove... Vi er jo bare mennesker.. Hellere prutte, end at sprænge en tarm!

Øhh spørger dumt   Kan man sprænge en tarm hvis ikke luften kan få lov at komme ud ??

Anmeld

17. april 2010

otlitrom

Muffi . skriver:

Øhh spørger dumt   Kan man sprænge en tarm hvis ikke luften kan få lov at komme ud ??

Det tror jeg ikke!! Det er bare det "motto" vi går lidt efter herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.