Linda skriver:
det er meget forskelligt hvad folk gør, nyere forskning viser jo at jo mere man forsøger at skåne børn for allergi, ved at holde dem fra de ting, jo lettere får de allergi... så det er nok en smagssag 
forresten må man ALDRIG bruge eddike i en vaskemaskine, det ødelægger maskinen...
hvis man skal bruge noget alternativt allergi venligt og miljøvenligt så brug i stedet vaskenødder... læs om dem her:
www.helsebasen.dk/product.asp?product=601
Jeg bryder lige ind her. Jeg er lidt nysgerrig omkring de her vaskenødder. Jeg har godt set dem rundt omkring på forskellige øko-butikkers hjemmesider, men ikke været i kontakt med nogen der har brugt dem.
Man bruger dem i stedet for vaskepulver, ikke? Altså ikke sammen med? Gør de tøjet blødt eller er der ingen forskel i forhold til vaskepulver? Hvis du bruger dem regelmæssigt, hvor køber du dem? Over nettet?
Vi bruger neutral eller andre miljøvenlige og parfumefri typer vaskepulver og aldrig skyllemiddel og tørrer alt undtagen kogevask på tørresnor, så er stort set vant til "stift" vasketøj, men det kunne være lækkert med noget der gjorde det blødere - især nu når der snart er en baby der skal have tøjet på.
Anmeld