må man bruge noget skyllemiddel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2010

Liljesilas

hc=k skriver:

Min dreng var også ca 6 måneder da jeg skiftede

Ja så er de heller ikke lige så sarte, som i starten 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

lululupo

Jeg har købt noget fra froggy uden parfume men med aloe vera, arhhhhhh det er lækkert

Anmeld

16. april 2010

Liljesilas

lululupo skriver:

Jeg har købt noget fra froggy uden parfume men med aloe vera, arhhhhhh det er lækkert

Ejj det lydder intressant, hvilken farve har det?  Så vil jeg nemig lige hurtig lure efter det, når jeg skal ud at handle...

Anmeld

16. april 2010

Mimic

det er meget forskelligt hvad folk gør, nyere forskning viser jo at jo mere man forsøger at skåne børn for allergi, ved at holde dem fra de ting, jo lettere får de allergi... så det er nok en smagssag

forresten må man ALDRIG bruge eddike i en vaskemaskine, det ødelægger maskinen...

hvis man skal bruge noget alternativt allergi venligt og miljøvenligt så brug i stedet vaskenødder... læs om dem her:

www.helsebasen.dk/product.asp?product=601

Anmeld

16. april 2010

Skouboe

Jeg bruger også eddike, og det virker fint.. jeg er dog begyndt at bruge Änglamark skyllemiddel til tøj, fordi eddike desværre ikke tager statisk elektricitet... men eddiken bliver stadig brugt til sengetøj, stofbleer og håndklæder.

Anmeld

16. april 2010

lululupo

mayapigen skriver:

Ejj det lydder intressant, hvilken farve har det?  Så vil jeg nemig lige hurtig lure efter det, når jeg skal ud at handle...

Det er bare hvidt men i en grønlig flaske..... købte det i netto for 15,-!!!

Anmeld

16. april 2010

B&J

jeg bruger skylde middel

Anmeld

16. april 2010

Liljesilas

lululupo skriver:

Det er bare hvidt men i en grønlig flaske..... købte det i netto for 15,-!!!

eej vi har en netto lige nedenfor, måske jeg skal se om de stadig har det. Er jo så forskelligt hvad de har af tilbudsvarer

Anmeld

16. april 2010

Liljesilas

Linda skriver:

det er meget forskelligt hvad folk gør, nyere forskning viser jo at jo mere man forsøger at skåne børn for allergi, ved at holde dem fra de ting, jo lettere får de allergi... så det er nok en smagssag

forresten må man ALDRIG bruge eddike i en vaskemaskine, det ødelægger maskinen...

hvis man skal bruge noget alternativt allergi venligt og miljøvenligt så brug i stedet vaskenødder... læs om dem her:

www.helsebasen.dk/product.asp?product=601

Haha ja det er garenteret rigtig, og især når man overbeskytter dem! Jeg vil gerne skåne babyen den første tid hvor alt er nyt, og især med tøjvask. Men man kan selvfølgelig også blive for pivet

Anmeld

16. april 2010

Mimic

mayapigen skriver:

Haha ja det er garenteret rigtig, og især når man overbeskytter dem! Jeg vil gerne skåne babyen den første tid hvor alt er nyt, og især med tøjvask. Men man kan selvfølgelig også blive for pivet

men vaskenødder kan jeg varmt anbefale de er superlette at bruge og de nødder man bruger til vask kan fint bruges flere gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.