må man bruge noget skyllemiddel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2010

line melias mor

mayapigen skriver:

Igen et spørgsmål fra mig

Som overskriften lydder, må man bruge noget skyllemiddel når man begiver sig ud i at vaske babyens tøj? Jeg har købt neutral vaskepulver, men mangler den dere blødhed i tøjet, og også lidt duften, når jeg vasker det uden skyllemiddel...

jeg brugte neutral men så sagde min mor at eddike var lige så godt så nu bruger jeg eddike men har ikke haft nogle problemer med neutral

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

eliasogmor

mayapigen skriver:

Ja ikk? Jeg kunne bare ikke finde det i brugsen, så jeg tænkte at man nok ikke kunne få det Har du brugt det? Og hvis du har, er det så fint nok?

ja det bruger jeg også.....

Anmeld

16. april 2010

Liljesilas

Linda skriver:

men vaskenødder kan jeg varmt anbefale de er superlette at bruge og de nødder man bruger til vask kan fint bruges flere gange

Har aldrig hørt om det før, hvor køber du dem hende?

Anmeld

16. april 2010

Sjl-msl-Mkl

Hej.

Personligt er jeg vokset op med skyllemiddel og synes at det dufter så godt.

Men da jeg fik min datter droppede jeg det, så nu bruger jeg det overhovedet ikke. Nogengange har jeg dog brugt det, med det resultat at min datter har slået total ud på kroppen af det. Hun får simpelthen eksem af det, i dag er hun 23 mdr. og det er laaaaang tid siden vi har brugt det.

Anmeld

16. april 2010

Mimic

mayapigen skriver:

Har aldrig hørt om det før, hvor køber du dem hende?

kar smidt et link i en af mine tidligere indlæg

Anmeld

16. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, jeg bruger ikke skyllemiddel. Jeg hænger tøjet udenfor og så får det den dejligste friske luft

Anmeld

16. april 2010

Liljesilas

Linda skriver:

kar smidt et link i en af mine tidligere indlæg

Hehe ja så jeg lige, tænkte jeg ikke lige over

Anmeld

17. april 2010

Mira0911

Jeg bruger skyllemiddel.. Tøjet dufter skønt af forår...

Anmeld

17. april 2010

mor-til-vanessa

Linda skriver:

det er meget forskelligt hvad folk gør, nyere forskning viser jo at jo mere man forsøger at skåne børn for allergi, ved at holde dem fra de ting, jo lettere får de allergi... så det er nok en smagssag

forresten må man ALDRIG bruge eddike i en vaskemaskine, det ødelægger maskinen...

hvis man skal bruge noget alternativt allergi venligt og miljøvenligt så brug i stedet vaskenødder... læs om dem her:

www.helsebasen.dk/product.asp?product=601

der vil jeg lige sige at vi har brugt eddike i vaskemaskine siden vi var helt små det er de ikke gået i stykker af

Anmeld

17. april 2010

patella

livpultz skriver:

min mor bruger foresten altid eddike som skyllemiddel. det gør også tøjet blødt. og det lugter ikke af eddike efter vask

Det tip har jeg også hørt - men ved du hvor meget eddike til en vask?? Det har jeg tit tænkt på... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.