Hvordan holder I håbet oppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Riksen

Sujan skriver:

Jo håber også jeg kan lokke ham hvis der ikke sker noget de næste måneder... Er fordi da vi lige mødte hinanden for 5 år siden blev jeg gravid mens jeg var på p-piller havde kun været sammen 2 gange.. Vi valgte abort.. Derfor troede vi det ville blive nemt for os... Derfor også svært at tro der skulle være noget galt.. Skal til lægen onsdag og havde taget celleskrab for livmoderhalskraft.. Der vil jeg snakke med lægen om hvad vi kan gøre

Det er bare så frustrerende ikke at have kontrol over sin egen krop. Og når du allerede en gang har været gravid og oven i købet mens du var på p-piller, så kan jeg da godt forstå, at det må være enormt frustrerende at det bare ikke vil lykkes nu. Jeg håber, at din læge kan give dig lidt info på onsdag.

Jeg krydser fingre for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Riksen

Shibby skriver:

Hej dig ^^

Der er intet der kan skubbe tankerne om din ønskebaby ud af hovedet på dig i længere tid af gangen nu hvor ønsket om den er så stærk som den er. Du vil med stor sandsynlighed kun kunne skubbe tankerne væk i begrænset tid og her snakker jeg max et par dage hvis du er blandt de heldige ^^

Hvad jeg gjorde efter 2 år inkl en SA: Blev forskruet oven i bøtten du.. Hvis jeg endelig selv præsterede at glemme ønsket om et barn så skulle jeg nok få en reminder udefra i en reklame,eller blive konfronteret med det hvis jeg stak snuden udenfor min dør. Jeg fandt en bog der hed "Livets gave" og begyndte derefter at tænke lidt anderledes på tingene. Jeg begyndte at værdsætte tingene anderledes. Jeg fik ikke flyttet fokus,men jeg begyndte at tænke anderledes over min situation. For første gang i lang tid blev jeg glad og gik ikke ned med flaget da min næste mens efterfølgene kom ^^  

Du har sikkert ret i at jeg ikke vil kunne slå baby-tankerne helt ud af hovedet, men jeg er nødt til at prøve at fokusere på noget andet. Det går ikke at jeg bliver så ked af det hver gang mens dukker op - jeg kører mig selv helt ned.

Jeg har en masse ting, som jeg skal fokusere på i løbet af de næste par måneder, så det er det, der er planen, og så må vi se om jeg kan slappe lidt af.

Tak for dit svar... måske jeg på et tidspunkt vil prøve at kigge lidt i den bog, du anbefaler

Anmeld

20. april 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Tak for din søde opmuntring - det varmer

Vi kan være utålmodige sammen.

JA! Lad os være utålmodige sammen... bare det ikke varer alt for længe... øv hvor er jeg bare ikke tålmodigt anlagt.

Men helt ærligt - hvis der skal være bare en lille smule retfærdighed til MÅ det da snart  være vores tur!!??!

Anmeld

20. april 2010

Riksen

Mettemus skriver:

JA! Lad os være utålmodige sammen... bare det ikke varer alt for længe... øv hvor er jeg bare ikke tålmodigt anlagt.

Men helt ærligt - hvis der skal være bare en lille smule retfærdighed til MÅ det da snart  være vores tur!!??!

Nej, utålmodighed er heller ikke lige my thing - i hvert fald ikke mht. graviditetsprojektet...

Jeg er SÅ enig... det er vores tur næste gang Vi MÅ da få en 2011-baby.... det skal vi!

Anmeld

20. april 2010

Kløver

Riksen skriver:

Nej, utålmodighed er heller ikke lige my thing - i hvert fald ikke mht. graviditetsprojektet...

Jeg er SÅ enig... det er vores tur næste gang Vi MÅ da få en 2011-baby.... det skal vi!

åh må jeg også være med, været igang i næsten 9 mdr nu, og sker bare intet knokler hårdt for vægttab, og ja det er også utrolig meget i stilstand, så synes alt jeg kæmper for lige pt ikke vil luykkedes, så vil da gerne være med til at håbe, at der snart sker noget.

så jeg lige for det lykkedes for os alle 3 næste gang, håber det er ok

Anmeld

20. april 2010

Riksen

Maja84 skriver:

åh må jeg også være med, været igang i næsten 9 mdr nu, og sker bare intet knokler hårdt for vægttab, og ja det er også utrolig meget i stilstand, så synes alt jeg kæmper for lige pt ikke vil luykkedes, så vil da gerne være med til at håbe, at der snart sker noget.

Du er velkommen

Vi må støtte hinanden herinde, for det er svært at holde humøret højt og kampgejsten oppe, når der bare ikke sker noget.

Jeg håber, at vi alle tre snart har heldet med os. Og så håber jeg, at dit vægttab kommer i gang igen.

Anmeld

20. april 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Havde sådan satset på en julebaby - så ville det nemlig have passet med at jeg gik ind i 12 uge på min fødselsdag, og kunne man ønske sig en bedre gave? Men det skete så ikke lige...

Så en januarbaby kan også gå... vi vil gerne bestille 3 stks!

Anmeld

20. april 2010

Mettemus

Maja84 skriver:

Ja for pokker da - held og lykke til dig også! Det må da også snart være din tur - synes godt nok også at ni måneder er laaang tid

Og sejt med vægttab (på trods af stilstand lige pt), det må også tyde på noget vilje og overskud, er sikker på det kommer dig til gode!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.