Shibby skriver:
Hej dig ^^
Der er intet der kan skubbe tankerne om din ønskebaby ud af hovedet på dig i længere tid af gangen nu hvor ønsket om den er så stærk som den er. Du vil med stor sandsynlighed kun kunne skubbe tankerne væk i begrænset tid og her snakker jeg max et par dage hvis du er blandt de heldige ^^
Hvad jeg gjorde efter 2 år inkl en SA: Blev forskruet oven i bøtten du.. Hvis jeg endelig selv præsterede at glemme ønsket om et barn så skulle jeg nok få en reminder udefra i en reklame,eller blive konfronteret med det hvis jeg stak snuden udenfor min dør. Jeg fandt en bog der hed "Livets gave" og begyndte derefter at tænke lidt anderledes på tingene. Jeg begyndte at værdsætte tingene anderledes. Jeg fik ikke flyttet fokus,men jeg begyndte at tænke anderledes over min situation. For første gang i lang tid blev jeg glad og gik ikke ned med flaget da min næste mens efterfølgene kom ^^
Du har sikkert ret i at jeg ikke vil kunne slå baby-tankerne helt ud af hovedet, men jeg er nødt til at prøve at fokusere på noget andet. Det går ikke at jeg bliver så ked af det hver gang mens dukker op - jeg kører mig selv helt ned.
Jeg har en masse ting, som jeg skal fokusere på i løbet af de næste par måneder, så det er det, der er planen, og så må vi se om jeg kan slappe lidt af.
Tak for dit svar... måske jeg på et tidspunkt vil prøve at kigge lidt i den bog, du anbefaler
Anmeld