ohhhh søde veninde - Det kommer til dig, jeg tror på dig :-)
Jeg har været i samme båd som dig i lang tid - og var også trist og modløs og negativ hver gang mens. viste sig - det blev nogengange til et helt nederlag der kunne ødelægge min dag.
Jeg valgte at gå i terapi hos en psykoterapeut og diskutere emnet med en vildt fremmed - hun var vildt dygtig og jeg fik en ro og en tro på mig selv igen. oh vupti efter to samtaler og på en dejlig ferie, hvor jeg bare nød frihed og sol og fremmede omgivelser med min mand, så blev jeg gravid. (og vi havde prøvet i 22 mdr. og været igennem 1 IUI - så jeg har også måtte være tålmodig til jeg næsten ikke kunne være tålmodig mere)
Jeg har på intet tidspunkt kunne lade være med at tænke på graviditet - det er jo sådan et stort ønske så giv det lov til at fylde. Men måden man skal tænke på skal være positiv - du skal sige til dig selv, Jeg vil, jeg kan og det skal nok komme - min tålmodighed er sat på en prøve men jeg skal nok blive gravid. Når du får mens. skal du sige til dig selv, ok bedre held næste gang.
Der er en baby til jer alle - gør noget godt for jer selv, jeg prøvede f.eks. zoneterapi og det var så dejligt og afslappende. Jeg tror at det er vigtig at man er i balance følelsesmæssigt.
Mit bedste råd til dig er, at aktivt gøre noget godt for sig selv.
Mine to veninder blev også begge gravide under en ferie...så måske er det total afslappelse der er kodeordet?
Jeg ønsker virkelig at du snart bliver gravid - det er jeg sikker på at du bliver. Du er jo ung og sund og nu må du tro på at det nok skal lykkedes.
Mange hilsner
PIPI der sender dig mange mange positive energier -
Anmeld