Hvorfor har Eva "slettet" sig selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Lullaby

Nu er jeg jo ny her og kunne sagtens have fundet på at spørge om det samme, om det er hønseri ved jeg ikke jeg synes mere det er omsorg for Eva, er der noget der virkelig går hende på, noget hun er ked eller noget helt syvende, siden hun sletter sin profil.

Jeg ville personligt være rigtig ked af at blive kaldt for snager eller deslige hvis jeg spurgte af bekymring.

Jeg er enig med dig. Grunden til jeg startede dette indlæg er ikke for at opildne en stemning, men hun er bare en herinde som jeg lægger mærke til og derfor da jeg så hendes profilnavn var hvidt spurgte jeg..

Så hvis andre opfatter det som noget andet end det det er må det stå for deres egen regning...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

slettet_7530

MorpåSjælland skriver:

Jeg er enig med dig. Grunden til jeg startede dette indlæg er ikke for at opildne en stemning, men hun er bare en herinde som jeg lægger mærke til og derfor da jeg så hendes profilnavn var hvidt spurgte jeg..

Så hvis andre opfatter det som noget andet end det det er må det stå for deres egen regning...

jeg synes det er rart at i bekymre jer om hinanden.

Anmeld

17. april 2010

smokin

Det er jeg sikker på at hun bliver glad for at høre. Eva har det godt, men trængte til luftforandring og derfor er hun slettet. Om hun kommer tilbage må tiden vise, men hun har det godt skal jeg hilse og sige

Anmeld

17. april 2010

Lady Marion <3

Zette skriver:

Det er jeg sikker på at hun bliver glad for at høre. Eva har det godt, men trængte til luftforandring og derfor er hun slettet. Om hun kommer tilbage må tiden vise, men hun har det godt skal jeg hilse og sige

Hi hi Eva er altså på og har været det længe .

Anmeld

17. april 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Hi hi Eva er altså på og har været det længe .

Ja det tænkte jeg os lige. jeg har da set hende flere gange. 

Anmeld

17. april 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Ja det tænkte jeg os lige. jeg har da set hende flere gange. 

Hi hi præcis    

Anmeld

17. april 2010

slettet_7530

Undskyld mig hvem skrev hønsegård da personen oprettede indlægget var Eva slettet, at hun er så kommet tilbage efterfølgende er jo ikke trådstarters problem om man så må sige.

Anmeld

17. april 2010

Lady Marion <3

albertesmor skriver:

Undskyld mig hvem skrev hønsegård da personen oprettede indlægget var Eva slettet, at hun er så kommet tilbage efterfølgende er jo ikke trådstarters problem om man så må sige.

Hvem citerer du      Nu jeg ikke med

Anmeld

17. april 2010

slettet_7530

Hvem citerer du     Nu jeg ikke med

En skrev at hun muligvis ikke gad høsegården lige nu, denne tråd er da spækket med hønsefnidder.

De sidste fniseindlæg er totalt overflødige efter min mening

Anmeld

17. april 2010

Lady Marion <3

albertesmor skriver:

Jeg synes jeres fniseindlæg er dybt respektløse.

Respektløse ??  Overfor hvem ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.