Hvorfor har Eva "slettet" sig selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Miamaja

Tjuhl skriver:

eva sletter og u-sletter sig selv med jævne mellemrum, så jeg tror ikke der er nogen grund til alarm

hahahaha.. det vidste jeg ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

smokin

Jeg tror simpelthen hun er blevet bortført og voldtaget af en alien og nu venter tvillinger. Og så har hun garanteret valgt at beholde dem og frygter jer hidsige madammers reaktion... Ja det tror jeg altså

Eller også trængte hun bare til en pause.... det kan vi alle jo

Anmeld

17. april 2010

Vial

Hvis hun venter tvillingen med Alien eller ej, så skal hun altså lige få skrevet sig på tvillingelisten, når hun kommer retur ;-)

Anmeld

17. april 2010

Mira0911

Hun trængte nok til en pause, fra hønsegården og vores hønse ævl!

Anmeld

17. april 2010

Bamme

Måske fordi hun trænger til opmærksomhed, eller det modsatte. Som MoarJ skriver: så ER det jo til tider lidt af en hønsegård, selvom Eva nu klarer sig meget fint og står ved sine holdninger og meninger!

Hvorfor piske en stemning op om det? Jeg er sikker på at Eva har sine grunde, og ville hun dele det med Jer, HAVDE hun nok gjort det?

Hun kommer sikkert tilbage!

God weekend og gok gok!

Anmeld

17. april 2010

Lady Marion <3

Bamme skriver:

Måske fordi hun trænger til opmærksomhed, eller det modsatte. Som MoarJ skriver: så ER det jo til tider lidt af en hønsegård, selvom Eva nu klarer sig meget fint og står ved sine holdninger og meninger!

Hvorfor piske en stemning op om det? Jeg er sikker på at Eva har sine grunde, og ville hun dele det med Jer, HAVDE hun nok gjort det?

God weekend og gok gok!

I øvrigt (en lille sidebemærkning) Du er smadder pæn på dit billede  

Anmeld

17. april 2010

Bamme

Muffi . skriver:

I øvrigt (en lille sidebemærkning) Du er smadder pæn på dit billede  

Fanks. Jeg er dog blevet klippet lidt siden det pic blev taget.

Anmeld

17. april 2010

Lady Marion <3

Bamme skriver:

Fanks. Jeg er dog blevet klippet lidt siden det pic blev taget.

Så længe tænderne er intakte

Anmeld

17. april 2010

otlitrom

God weekend og gok gok!

Enig..

Hun kommer og går som hun har lyst.. Ikke ondt ment, men altså, det er jo ikke noget at hønse over..

(Forresten så jeg en mand på strøget der lignede dit profilbillede.. stakkel )

Anmeld

17. april 2010

slettet_7530

Bamme skriver:

God weekend og gok gok!

Nu er jeg jo ny her og kunne sagtens have fundet på at spørge om det samme, om det er hønseri ved jeg ikke jeg synes mere det er omsorg for Eva, er der noget der virkelig går hende på, noget hun er ked eller noget helt syvende, siden hun sletter sin profil.

Jeg ville personligt være rigtig ked af at blive kaldt for snager eller deslige hvis jeg spurgte af bekymring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.