Hvorfor har Eva "slettet" sig selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2010

smokin

Tjuhl skriver:

eva sletter og u-sletter sig selv med jævne mellemrum, så jeg tror ikke der er nogen grund til alarm

Det kan vel også være ligegyldigt hvorfor hun har slettet sig?

Hun har jo stadig kontakt til dem som hun vil snakke med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Stumpen

Tjuhl skriver:

eva sletter og u-sletter sig selv med jævne mellemrum, så jeg tror ikke der er nogen grund til alarm

ingen grund til panik..

Anmeld

16. april 2010

slettet_7530

Øv  det var hende der fik mig til at blive her.

Nå men heldigvis ved jeg hvor jeg elelrs kan finde hende.

Anmeld

16. april 2010

oo

jeg tror altså stadig hun er her...jeg mener...hvis man trykker på hendes navn så kommer man da ind på hendes profil!

Anmeld

16. april 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

jeg tror altså stadig hun er her...jeg mener...hvis man trykker på hendes navn så kommer man da ind på hendes profil!

Ja okay, det har jeg så ikke prøvet, hendes navn var gråt, så jeg tænkte bare at hun havde slettet sig, og så var det ligesom det....

Anmeld

16. april 2010

oo

mariamiss6 skriver:

Ja okay, det har jeg så ikke prøvet, hendes navn var gråt, så jeg tænkte bare at hun havde slettet sig, og så var det ligesom det....

nåh okay - så har hun nok u-slettet sig selv imellem at du prøvede og jeg prøvede, for hendes navn var grønt da jeg så det (helt tilfældeligt by the way, jeg har ikke jagtet eva rundt i manegen herinde )

Anmeld

16. april 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

nåh okay - så har hun nok u-slettet sig selv imellem at du prøvede og jeg prøvede, for hendes navn var grønt da jeg så det (helt tilfældeligt by the way, jeg har ikke jagtet eva rundt i manegen herinde )

Hehe, det har jeg lige gjort, fordi jeg skulle se hvad fanden det var du bildte mig på ærmet, og hun ER altså inaktiv og man kan IKKE trykke på hendes navn

Anmeld

16. april 2010

oo

mariamiss6 skriver:

Hehe, det har jeg lige gjort, fordi jeg skulle se hvad fanden det var du bildte mig på ærmet, og hun ER altså inaktiv og man kan IKKE trykke på hendes navn

ja okay... NU er hun igen! nåh nåh...det må hun selv rode med, men det er nu langt fra første gang det er sket siden jeg kom hertil, så jeg satser da stærkt på hun vender tilbage .... på et tidspunkt

Anmeld

16. april 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

ja okay... NU er hun igen! nåh nåh...det må hun selv rode med, men det er nu langt fra første gang det er sket siden jeg kom hertil, så jeg satser da stærkt på hun vender tilbage .... på et tidspunkt

Anmeld

16. april 2010

Pige2009

Beats me Måske ved Pia noget... Men har hun ikke før haft slettet sin profil? Det mener jeg altså.

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.