Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eva skriver: Man er nok bare super rummelig....og medgørelig...altså jeg kan ikke engang holde ud at have en mand, så jeg er vidst bare mærkelig i en helt anden grøft...
Man er nok bare super rummelig....og medgørelig...altså jeg kan ikke engang holde ud at have en mand, så jeg er vidst bare mærkelig i en helt anden grøft...
HA HA HA Eva, nu kender jeg ikke grunden, men det er nu heller ikek eksemplarer af dem der er lige fornuftige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
albertesmor skriver: HA HA HA Eva, nu kender jeg ikke grunden, men det er nu heller ikek eksemplarer af dem der er lige fornuftige
Nej, vel.. alle de gode er sgu optaget...
Eva skriver: Nej, vel.. alle de gode er sgu optaget...
He he ja jeg har nappet en af dem.
Men med dit udseende og sind dukker han pludselig helt uventet op
albertesmor skriver: He he ja jeg har nappet en af dem. Men med dit udseende og sind dukker han pludselig helt uventet op
Hvor er du sød...ja, så skal han nok spænde ben for mig og holde mig fast...for synes godt nok ikke liiiige jeg er til det..
Katrine fra "Singleliv"... Hende kan jeg altså ikke døje
Carl-freaking-Mar Møller. Manden er suuuper irriterende.
"Lad os (BØØØØVSSS) snakke om min (PRUUUUTTT) pik"
Jeg kan slet ikke tolerere ham.
Annie Fønsby ... helt klart ....
Netapige skriver: Sidney Lee!!! Jeg springer spontant en ægløsning over, hver gang jeg ser ham på tv. /Neta
Sidney Lee!!!
Jeg springer spontant en ægløsning over, hver gang jeg ser ham på tv.
/Neta
Sofiekdk skriver: Annie Fønsby ... helt klart ....
Åh Gud - hende havde jeg da fuldstændig glemt! Hun skal helt klart også væk fra mit tv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128