Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
oliver Bjerrehus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BlyViol skriver: amalie fra paradise (men hun er jo også væk) line b. danielsen - hendes stemme er frygtelig anna og lotte - brødrene prise camilla plum - SÅ træls.. christiane chaumburg müller - stemmen igen tv - baronessen. Kongehuset (undtaget kronprinsparret + børn) søren ryge dr. phil osv osv osv...
amalie fra paradise (men hun er jo også væk)
line b. danielsen - hendes stemme er frygtelig
anna og lotte -
brødrene prise
camilla plum - SÅ træls..
christiane chaumburg müller - stemmen igen
tv - baronessen.
Kongehuset (undtaget kronprinsparret + børn)
søren ryge
dr. phil
osv osv osv...
wooow! vi ser KUN brødrene Price, Camilla Plum, Frilandshaven og TV-avisen faktisk kunne de godt slette tv2 fra vores tv....bortset fra måske liiiiige onsdag aften når der er Desperates jeg kan ikke fordrage nogen af de værter de har på tv2 eller nogen af deres programmer og nyhedsværterne er sådan en flok amatører! Dog har jeg fået en svaghed for Regionalprogrammerne siden vi flyttede til sydfyn...der er bare nogle virkelig spøjse historier med der
Hende Pernille Valentin fra Brobizz reklamerne. Hende kan jeg bare ikke klare!!!
Og ja Terese Glahn. Dengang hun var med i Scenen er din slukkede jeg for lyden hver gang hun skulle give point for hun snakkede og snakkede og snakkede og så med den mest forfærdelige stemme. Puha....
Uha.. Kan komme på nogle stykker..
Carl Mar Møller (staves?), Mascha Vang, Andrea Elisabeth Rudolph, Sisse Fisker, Sidney Lee, Cecilie (Fra Paradise), Caroline Fleming - aka. baronessen og mange flere..
michella80 skriver: Hende Pernille Valentin fra Brobizz reklamerne. Hende kan jeg bare ikke klare!!! Og ja Terese Glahn. Dengang hun var med i Scenen er din slukkede jeg for lyden hver gang hun skulle give point for hun snakkede og snakkede og snakkede og så med den mest forfærdelige stemme. Puha....
Årh jaaa.. Brobizz tøsen.. My God.. Hun er skrækkelig
Sidney Lee
Sigurd - Ved ikke om han stadig er på dr...
Dengang Soulshock
Sara Bro - hun er mega fantastisk i radioen, men TV er no-go for hende efter min mening!
Er man meget mærkelig hvis der ikke er nogen man irriteres over elelr synes burde sendes langt ad h til
Der er da nogen jeg kan have lidt óndt af, at de selv tror de er supergode på TV, men det er vist mest nogle af dem der er blevet kendt for noget andet end TV, som så pludselig skal være værter i 117 programmer som de ikek ander en hylende fis om
albertesmor skriver: Er man meget mærkelig hvis der ikke er nogen man irriteres over elelr synes burde sendes langt ad h til Der er da nogen jeg kan have lidt óndt af, at de selv tror de er supergode på TV, men det er vist mest nogle af dem der er blevet kendt for noget andet end TV, som så pludselig skal være værter i 117 programmer som de ikek ander en hylende fis om
Man er nok bare super rummelig....og medgørelig...altså jeg kan ikke engang holde ud at have en mand, så jeg er vidst bare mærkelig i en helt anden grøft...
BlyViol skriver: jytte abildstrøm??
jytte abildstrøm??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128