Hvem ville I gerne slippe for...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2010

lsvendsen

Andrea Elisabeth Rudolph!!! For satan, jeg krummer tæer, når hun inden pausen i vild med dans skal præsentere weekendvejret!! Og så hende Bettina Bjerring fra vejret på aftenshowet... Nej nej nej, hun taler SÅ fynsk (har intet imod fynboer, jeg er selv fynbo) og har en elendig tv-stemme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Honningblomst

lsvendsen skriver:

Andrea Elisabeth Rudolph!!! For satan, jeg krummer tæer, når hun inden pausen i vild med dans skal præsentere weekendvejret!! Og så hende Bettina Bjerring fra vejret på aftenshowet... Nej nej nej, hun taler SÅ fynsk (har intet imod fynboer, jeg er selv fynbo) og har en elendig tv-stemme...

Ej, det kan du sgu ikke være bekendt...hende havde jeg lykkeligt glemt....hende kan jeg simpelthen ikke snuppe....

Anmeld

15. april 2010

Vidunderligeunger

Christinahr skriver:

NEEEEJ - det er da alle de bedste

Jeg kan heller ikke alle de der realitystjerne fra paradise - de er jo casted på ikke at være særlig kloge at høre på.

Derudover er det vist ganske få jeg får myrepatter af - jo hvad er det nu hun hedder hende den orange håret dame hvis søn er ham fra Nikolaj og Julie - huner træls

jytte abildstrøm??

Anmeld

15. april 2010

*A*

Glemte lige Tina Lund - hestepigen  Mere dorsk bliver man bare ikke!

Anmeld

15. april 2010

Stumpen

*A* skriver:

Nej hun skal bare blive i hestefolden...

Anmeld

15. april 2010

Honningblomst

*A* skriver:

Åh gud ja...hun er satme også slem...ej, får det fysisk dårligt ved tanken om hende...

Sjovt eller skræmmende at det mest er kvinder som os kvinder irriteres over...må sige at ham Jørgen Leth, ham har jeg det skidt med... synes han er klam...

Anmeld

15. april 2010

Moar'en

Shit-ney Lee Og casper Christensen må begge gerne flytte til tyskland for min skyld. Og så kan de da tage Susan K med

Anmeld

15. april 2010

*A*

Eva skriver:

Åh gud ja...hun er satme også slem...ej, får det fysisk dårligt ved tanken om hende...

Sjovt eller skræmmende at det mest er kvinder som os kvinder irriteres over...må sige at ham Jørgen Leth, ham har jeg det skidt med... synes han er klam...

Ja, det er skægt. Tror ikke at min kæreste har noget imod eksempelvis Tina Lund.

Ja, Jørgen Leth er bare gusten. Han kunne springe ind i hestefolden sammen med Tina Lund

Anmeld

15. april 2010

Honningblomst

*A* skriver:

Ja, det er skægt. Tror ikke at min kæreste har noget imod eksempelvis Tina Lund.

Ja, Jørgen Leth er bare gusten. Han kunne springe ind i hestefolden sammen med Tina Lund

ja, det kunne være en fæl samling vi kunne lave af alle de nævnte mennesker...

Mænd er sgu nok bare mange måde ret ligeglade...os kvinder skal åbenbart sidde og hidse os op i stedet for bare at rumme forskelligheder..:9

Anmeld

15. april 2010

*A*

Moar'en skriver:

Shit-ney Lee Og casper Christensen må begge gerne flytte til tyskland for min skyld. Og så kan de da tage Susan K med

Jeg synes at de skulel tage Uffe Holm med. Tyskland er bare ikke langt nok væk. Skulel vi ikke sende dem til Uzbekistan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.