Mette. skriver:
Ja, det giver hvertfald bare en ro at tale med dem, selvom det også altid er dejligt at høre hvad andre herinde har oplevet
.. Men kender det godt selv, jeg kan få så dårlig samvittighed hvis jeg skal ringe til dem, for man føler bare lidt det er pylder og man måske bare lige skulle slappe lidt af - men på den anden side. Det er jo det vi har dem for 
Altså man siger jo en normal fødsel ligger indenfor 3 uger før termin og 2 uger efter, så fra fulde 37 uger (37+0) til fulde 42 uger (42+0).. Så du har lige en uge til, inden hun sådan officelt er færdigbagt
..
Jeg håber også jeg får lov at få hende ud inden termin og hvertfald ikke lang tid over, men der er kun 5 dage til termin nu, så jeg begynder at tvivle på hun kommer før.. Øv! Det er svært at være utålmodig..
Ja lige præcis.. Jeg vil jo helst ikke være til besvær!
Men ja, det er jo det vi har dem for!
Ja okay, en uge endnu.. Puha, jeg synes godt nok det kommer tæt på nu hvor det faktisk kan gå igang nu.. Jeg har bare gået og tænkt, at der er laaaang tid til, men det er der jo egentlig ikke alligevel mere.
Du skal i hvertfald have held og lykke med fødslen..
Det er jo i hvertfald lige om snart..! 
Der er godt mange igangsættelser lige for tiden herinde, men som man kan se med fx LouiseLarsen, så kan det bare ske fra den ene dag til den anden... Uden noget har været i gærde! 
Anmeld