Ja jordemoderens ord er altid det rigtige.. Men mit problem er bare lidt, at jeg helst ikke vil ringe til hende, for jeg vil ikke lyde pyldret.. :/
Ja man kunne da have lov at håbe på, at det er fordi hun i hvertfald ikke vil blive derinde to uger over termin.. 
Men er det egentlig 36+0 (37. uge) eller 37+0 (38. uge), at det er til termin?
For jeg er 36+0 idag.. (det var en regnefejl som overskriften har med 35+5 fra igår)
Ja, det giver hvertfald bare en ro at tale med dem, selvom det også altid er dejligt at høre hvad andre herinde har oplevet
.. Men kender det godt selv, jeg kan få så dårlig samvittighed hvis jeg skal ringe til dem, for man føler bare lidt det er pylder og man måske bare lige skulle slappe lidt af - men på den anden side. Det er jo det vi har dem for 
Altså man siger jo en normal fødsel ligger indenfor 3 uger før termin og 2 uger efter, så fra fulde 37 uger (37+0) til fulde 42 uger (42+0).. Så du har lige en uge til, inden hun sådan officelt er færdigbagt
..
Jeg håber også jeg får lov at få hende ud inden termin og hvertfald ikke lang tid over, men der er kun 5 dage til termin nu, så jeg begynder at tvivle på hun kommer før.. Øv! Det er svært at være utålmodig..
Anmeld