marikka skriver:
Min jordemoder sagde, at de symptomer jeg havde sidst, altså for en uge siden, var symptomer gravide ofte havde i fyrretyvende uge.. Altså til slut, men at fyrretyvende uge godt kunne være nu for mig..
Men så tænkte jeg, når jeg havde det mens.smerter igår og den anden fornemmelse i kroppen de sidste to uger, om det har noget at sige i forhold til snarlig begyndende fødsel!?
Jeg er jo i uge 40 nu, og altså i uge 39 da de startede, så for mit vedkommende er det højst sandsynlig kroppen som træner til fødslen..
Men når hun har sagt sådan, så ved jeg nærmest ikke hvad man skal tro
..
Jeg har selv de mens lignende smerter, som til tider kan gå helt om i lænden og ned i benene - det fik jeg afvide var meget uregelmæssige veer, men de kan bare ikke bruges til noget før de er regelmæssige, hvilket det bestemt ikke er. Ligeledes sagde hun at der kan gå alt fra 1 dag til flere uger inden det reelt ender i fødsel, så jeg tror nu ikke du behøver være nervøs for det.
Jeg har godt nok overvejet at spørge dem på FG om det er muligt at blive tjekket, så måske du skulle ringe til dem også. Det giver tit lidt ro at få afvide der ikke er noget at bekymre sig om 
Anmeld