Menstrutionssmerter, 35+5.... Normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.513 visninger
24 svar
0 synes godt om
14. april 2010

Bare mig..

Som nogen måske har læst, har jeg haft det enormt underligt i kroppen de sidste to uger nu..

Igår fik jeg menstrutionssmerter, og havde det faktisk hele dagen, sådan nogen gange i løbet af dagen.. Ikke noget med interval eller noget... Men det føltes faktisk lidt lige som om, at jeg skulle til at have mens.. + Lillepigen bevægede sig afsindigt meget..

Idag har hun ikke bevæget sig særlig meget, jeg har dog mærket hende.. og der er fuldstændig ro i kroppen, på en måde..

Nogen der har oplevet det samme 35+5 (36. næsten 37. uge?)

Marikka...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Mette.

Jeg har selv haft det sådan siden i fredags.. det er super ubehageligt, men er altså ikke noget

det kan være start på fødsel, men man kan have det sådan mange uger før, så der er desværre ingen garanti for der sker noget foreløbeligt.

Men hvis du føler dig utryg ved det, så ring til FG eller jordemoderen.. det gjorde jeg selv

Anmeld

14. april 2010

Bare mig..

Mette. skriver:

Jeg har selv haft det sådan siden i fredags.. det er super ubehageligt, men er altså ikke noget

det kan være start på fødsel, men man kan have det sådan mange uger før, så der er desværre ingen garanti for der sker noget foreløbeligt.

Men hvis du føler dig utryg ved det, så ring til FG eller jordemoderen.. det gjorde jeg selv

Min jordemoder sagde, at de symptomer jeg havde sidst, altså for en uge siden, var symptomer gravide ofte havde i fyrretyvende uge.. Altså til slut, men at fyrretyvende uge godt kunne være nu for mig..

Men så tænkte jeg, når jeg havde det mens.smerter igår og den anden fornemmelse i kroppen de sidste to uger, om det har noget at sige i forhold til snarlig begyndende fødsel!?  

Anmeld

14. april 2010

dorthemus

Det lyder som det jeg har....fik at vide på Riget idag, at det er fordi hun har skruet sig ned i bækkenet og har drejet sig. Det kan godt give nogle niv og øget tyngdefornemmelse....og så blir bevægelserne færre.

Jeg er i 35. uge..

Anmeld

14. april 2010

Bare mig..

dorthemus skriver:

Det lyder som det jeg har....fik at vide på Riget idag, at det er fordi hun har skruet sig ned i bækkenet og har drejet sig. Det kan godt give nogle niv og øget tyngdefornemmelse....og så blir bevægelserne færre.

Jeg er i 35. uge..

Hun har siddet dernede siden uge 27..

Anmeld

14. april 2010

dorthemus

marikka skriver:

Hun har siddet dernede siden uge 27..

Det har min også...men den sidste uge har jeg kunnet mærke at hun ligesom kiler sig længere ned....håber du forstår??

Anmeld

14. april 2010

Mette.

marikka skriver:

Min jordemoder sagde, at de symptomer jeg havde sidst, altså for en uge siden, var symptomer gravide ofte havde i fyrretyvende uge.. Altså til slut, men at fyrretyvende uge godt kunne være nu for mig..

Men så tænkte jeg, når jeg havde det mens.smerter igår og den anden fornemmelse i kroppen de sidste to uger, om det har noget at sige i forhold til snarlig begyndende fødsel!?  

Jeg er jo i uge 40 nu, og altså i uge 39 da de startede, så for mit vedkommende er det højst sandsynlig kroppen som træner til fødslen..

Men når hun har sagt sådan, så ved jeg nærmest ikke hvad man skal tro ..

Jeg har selv de mens lignende smerter, som til tider kan gå helt om i lænden og ned i benene - det fik jeg afvide var meget uregelmæssige veer, men de kan bare ikke bruges til noget før de er regelmæssige, hvilket det bestemt ikke er. Ligeledes sagde hun at der kan gå alt fra 1 dag til flere uger inden det reelt ender i fødsel, så jeg tror nu ikke du behøver være nervøs for det.

Jeg har godt nok overvejet at spørge dem på FG om det er muligt at blive tjekket, så måske du skulle ringe til dem også. Det giver tit lidt ro at få afvide der ikke er noget at bekymre sig om

Anmeld

14. april 2010

Bare mig..

dorthemus skriver:

Det har min også...men den sidste uge har jeg kunnet mærke at hun ligesom kiler sig længere ned....håber du forstår??

Her de sidste par dage, har det faktisk føltes lidt som en tampon der er på vej ud igen... (hvis du kender fornemmelsen) Så måske det er det du siger med at hun er sunket mere ned af så...

Anmeld

14. april 2010

Bare mig..

Mette. skriver:

Jeg er jo i uge 40 nu, og altså i uge 39 da de startede, så for mit vedkommende er det højst sandsynlig kroppen som træner til fødslen..

Men når hun har sagt sådan, så ved jeg nærmest ikke hvad man skal tro ..

Jeg har selv de mens lignende smerter, som til tider kan gå helt om i lænden og ned i benene - det fik jeg afvide var meget uregelmæssige veer, men de kan bare ikke bruges til noget før de er regelmæssige, hvilket det bestemt ikke er. Ligeledes sagde hun at der kan gå alt fra 1 dag til flere uger inden det reelt ender i fødsel, så jeg tror nu ikke du behøver være nervøs for det.

Jeg har godt nok overvejet at spørge dem på FG om det er muligt at blive tjekket, så måske du skulle ringe til dem også. Det giver tit lidt ro at få afvide der ikke er noget at bekymre sig om

Ja okay, jeg ved ski ikke lige så..

Jeg må vente og se tiden an...

Held og lykke til dig i hvertfald... sender lige en masse vestøv afsted til dig...

V***********************************E-støv..

Anmeld

14. april 2010

dorthemus

marikka skriver:

Her de sidste par dage, har det faktisk føltes lidt som en tampon der er på vej ud igen... (hvis du kender fornemmelsen) Så måske det er det du siger med at hun er sunket mere ned af så...

Hellere det end en fødsel der er på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.