min jalousi..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. april 2010

Vidunderligeunger

Kære jalousi.

Vi to har nu være tæt knyttet  til hinanden igennem nogle år, helt præcis hvor mange det ved jeg ikke, men for mange. Jeg vil snart sige farvel til dig! Du fylder hele min verden med vrede og sorg, du gør mennesker jeg holder af, rigtig kede af det og en dag risikerer jeg at miste pga dig... 

Du er som en rådden hånd der kommer frem når jeg mindst har lyst til det, foran tv-et, i indkøbscentret, i byen, på gaden og aller mest kommer du frem i mit hoved. Jeg er flov over dig, du får mig til at gøre ting jeg bliver bange for - får du aldrig nok? Hvornår er du mæt??? 

Jeg har besluttet mig for at du skal væk nu! 

Du er en følelse som altid vil være en del af mig og mit liv, men hvornår du opstod vil jeg finde ud af, og hvad jeg kan gøre for at bedøve dig, skal du snart få at mærke. Du har ødelagt alt for meget allerede - jeg kommer nok aldrig til at tilgi dig, og må leve med dig resten af mit liv, men jeg vil selv bestemme hvor meget du skal overtage styringen i den forkerte retning!

Farvel jalousi, mit livs rådne hånd.

Fik af vide af min psykolog jeg skulle skrive et brev til min jalousi, om at nu var det slut. og jeg kan lige så godt få det ud i verden også... - I er hermed vidner til at min jalousi skal væk  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

oo

stærkt

Anmeld

14. april 2010

MariaJ

Hvor er du sej. Godt gået at du har fået det skrevet ned og sendt det ud i verden. Held og lykke med at gøre dig fri af dårlige mønstre.

Maria

Anmeld

14. april 2010

Risen

14. april 2010

BinaMor

kender alt til det

Anmeld

14. april 2010

Vidunderligeunger

tak skal I ha havde ik forventet respons, skulle bare ud med det - men dejligt med lidt ord med på vejen...

Anmeld

14. april 2010

Hansen97

Cool!!

Og du er ikke den eneste...

Anmeld

14. april 2010

Mette.

Hvor er du sej.. Jeg er sikker på det nok skal lykkedes med den indstilling til tingene!  

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Perfekt!! Hvor smukt!!!

- Det er også et dejligt liv, når man tør stole på at de mennesker der elsker én, rent faktisk gør det!!

TILLYKKE!!!

Anmeld

14. april 2010

FruEllingsen

Så flot at du får skrevet det ned og kommer ud med det

Håber det hjælper og at du vinder kampen over jalousien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.