JustAnotherName skriver:
Altså øhh, dét med at Celina liiige kunne passe bukserne, skulle det ikke forståes sådan, at de næsten var for små. De er faktisk lidt løse i livet, og passer fint i lænden med opsmøg.
Så bukserne er faktisk nok meget troværdige mod deres størrelse. Men tunikaen virkede lidt større i det.
Men nu bruger Celina jo også kun 68/74 ...så 80 burde jo også være for stor endnu, kan man sige.
Og Bianca er lidt et bette myr af sin alder, som stadig bruger 86 (jeg har lige lagt str. 80 væk for ganske kort tid siden), så str. 92 var for stor til hende lidt endnu, og 80 passede hende godt.
Men jeg tror ikke at bukserne afviger fra deres størrelser i 80 og 92.
Og det gør skam ingenting at tunikaen sidder meget løst og langt på maven. da stoffet jo er meget let, og en kort model nok hurtigt ville stumpe foran, når de svinger rundt med armene osv.
Jeg er jo ikke inde i alle de dersens ting om tøj. Men hvis jeg kan være behjælpelig, så vil jeg gerne - så spørg endelig.
Men altså, jeg synes bare det er mega flot tøj, som er sødt og friskt! 
Jeg tolkede det også som om det var lige til den store side... og jeg glæder mig rigtigt meget til de vokser ind i tunikaerne...
Jeg noterer mig at bukserne er gode i størrelsen, men at man skal være opmærksom på at tunikaerne er et nummer til den store side.. det gør nok ikke så meget der, fordi modellen generelt er meget tilgivende.
Jeg glæder mig til at høre hvordan de klarer almindeligt brug - feedback modtages gerne...
Og hvor ER de dog skønne dine tøser 
Anmeld