Daub deluxe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.412 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. april 2010

JustAnotherName

Idag modtog jeg min flotte præmie med posten.
Og HOLD NU OP, hvor er det bare noget trolig flot tøj, Pernille.
Du syer dænundme-fløjtme flot! Og jeg er pjattet med de søde mønstre og motiver (flodhest) og den lystige lyse grønne farve.

Jeg har været alene idag og haft alt for lidt tid, så desværre gik det lidt tjep med at tage billeder. Men jeg håber de kan bruges, og hvis ikk, så tager jeg gerne nye...

Til alle I andre NS'ere .... I må ind og bestille noget af Pernille's lækre tøj.
Det er virkelig flot! Og jeg håber, at det kommer til sin ret på disse billeder.

Pernille, tusinde tak for tøjet. Jeg er meget meget glad for det.

Celina kan liiige nøjagtigt passe bukserne, men tunikaen er for stor til hende. Til gengæld passede den Bianca godt. og Bianca's tunika må nok lige vente en måned eller to, før den passer. Bukserne passede også Bianca. Og jeg synes de ser drøn godt ud i dit smarte DAUB DELUXE modetøj   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

JustAnotherName

Her er Celina i sine nye Daub Deluxe bukser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. april 2010

JustAnotherName

Her er Bianca i sine nye Daub Deluxe bukser - med flodheste-motiv på.
Og i den tunika som egentligt var tiltænkt Celina....

Anmeld

13. april 2010

JustAnotherName

Her er tøjet hver for sig .... Det er bare SÅ flot !!! 

De to øverste billeder er tunika og bukser (sæt) til Bianca.
De to næste billeder er af tunika og bukser til Celina.
Og nederste billede er af mærket / logoet - Daub Deluxe

Anmeld

13. april 2010

Ranarupta

Det er skideflot!! 

Pernille, er det sådan, at du får en side eller et galleri med alle modellerne?

Anmeld

13. april 2010

Skouboe

Det er jo svært ikke at forskønne sådan et par modeller - de får jo tøjet til at se SUPER godt ud.

Jeg noterer mig at tøjet er stort i modellen - især tunikaen - til gengæld er de rigtigt fine om lårene, som var der hvor jeg var lidt bekymret.

Jeg er glad for at du kan lide tøjet, og tøserne er allerede små linselus... superskønne 

Anmeld

13. april 2010

Skouboe

Ranarupta skriver:

Det er skideflot!! 

Pernille, er det sådan, at du får en side eller et galleri med alle modellerne?

Ja, jeg er igang med at lave en hjemmeside - www.daub-deluxe.dk og når jeg åbner min lille netbutik (bliver nok omkring 20-22. april) kommer den også op at køre.

Jeg laver selvfølgeligt en tråd herinde, og hvis du vil have direkte besked, både når jeg åbner og når der kommer nye ting på hjemmesiden, kan du skrive din e-mail adresse til : daub.deluxe@gmail.com, så melder jeg dig til nyhedsbrevet

Anmeld

13. april 2010

Vinker

Hooooold da op!!!!!!!! Det er godt nok smart. Pernille er da bare hammer god til det med at sy tøj!!!!!!!

Og det klær bare de smukke tøser rigtig godt - wauw wauw

Anmeld

13. april 2010

Ranarupta

Skouboe skriver:

Ja, jeg er igang med at lave en hjemmeside - www.daub-deluxe.dk og når jeg åbner min lille netbutik (bliver nok omkring 20-22. april) kommer den også op at køre.

Jeg laver selvfølgeligt en tråd herinde, og hvis du vil have direkte besked, både når jeg åbner og når der kommer nye ting på hjemmesiden, kan du skrive din e-mail adresse til : daub.deluxe@gmail.com, så melder jeg dig til nyhedsbrevet

Fantastisk!!

Det vil jeg straks gøre!

Anmeld

13. april 2010

Skouboe

Sidder og tænker - hvis jeg forlænger tunikaen, tror jeg det kan blive en super fed sommerkjole... hmmm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.