Daub deluxe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

Skouboe

Skouboe skriver:

Ja, jeg er igang med at lave en hjemmeside - www.daub-deluxe.dk og når jeg åbner min lille netbutik (bliver nok omkring 20-22. april) kommer den også op at køre.

Jeg laver selvfølgeligt en tråd herinde, og hvis du vil have direkte besked, både når jeg åbner og når der kommer nye ting på hjemmesiden, kan du skrive din e-mail adresse til : daub.deluxe@gmail.com, så melder jeg dig til nyhedsbrevet

Dette gælder naturligvis for alle.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

TbCp

Hvor ER det bare kanon flot!!!

Anmeld

13. april 2010

JustAnotherName

Det er jo svært ikke at forskønne sådan et par modeller - de får jo tøjet til at se SUPER godt ud.

Jeg noterer mig at tøjet er stort i modellen - især tunikaen - til gengæld er de rigtigt fine om lårene, som var der hvor jeg var lidt bekymret.

Jeg er glad for at du kan lide tøjet, og tøserne er allerede små linselus... superskønne 

Altså øhh, dét med at Celina liiige kunne passe bukserne, skulle det ikke forståes sådan, at de næsten var for små. De er faktisk lidt løse i livet, og passer fint i lænden med opsmøg.

Så bukserne er faktisk nok meget troværdige mod deres størrelse. Men tunikaen virkede lidt større i det.
Men nu bruger Celina jo også kun 68/74 ...så 80 burde jo også være for stor endnu, kan man sige.
Og Bianca er lidt et bette myr af sin alder, som stadig bruger 86 (jeg har lige lagt str. 80 væk for ganske kort tid siden), så str. 92 var for stor til hende lidt endnu, og 80 passede hende godt.

Men jeg tror ikke at bukserne afviger fra deres størrelser i 80 og 92.
Og det gør skam ingenting at tunikaen sidder meget løst og langt på maven. da stoffet jo er meget let, og en kort model nok hurtigt ville stumpe foran, når de svinger rundt med armene osv.

Jeg er jo ikke inde i alle de dersens ting om tøj. Men hvis jeg kan være behjælpelig, så vil jeg gerne - så spørg endelig.
Men altså, jeg synes bare det er mega flot tøj, som er sødt og friskt! 

Anmeld

13. april 2010

Jules

Hvor ser det bare lækkert ud!!!! Det klær dem rigtig godt:)

Anmeld

13. april 2010

Bondepigen

Wauw hvor er det bare rigtig sødt!!!!

Anmeld

13. april 2010

ekzunz

Skouboe skriver:

Sidder og tænker - hvis jeg forlænger tunikaen, tror jeg det kan blive en super fed sommerkjole... hmmm...

Blander mig lige her hos jer NS'ere

Ja - det ville være en perfekt sommerkjole hvis den var bare lidt længere. Så kom du bare igang....

Anmeld

13. april 2010

Milka

nej hvor ser det godt ud!! du har haft travlt, pernille og sikke smukke modeller, det er jo god reklame, det du har gang i

Anmeld

14. april 2010

lion

Pernille.

Hvor er det tøj bare super flot og lækkert

Anmeld

14. april 2010

Skouboe

Znuzke skriver:

Blander mig lige her hos jer NS'ere

Ja - det ville være en perfekt sommerkjole hvis den var bare lidt længere. Så kom du bare igang....

Du blander bare løs

Jeg har faktisk allerede udtænkt en kjole (siden i går) - jeg har noget super lækkert voile i grønne nuancer med flamingoer, og jeg tror det vil være helt perfekt til den, fordi det er lidt tyndere, og der er derfor et anderledes fald i det...

Anmeld

14. april 2010

Skouboe

Milka skriver:

nej hvor ser det godt ud!! du har haft travlt, pernille og sikke smukke modeller, det er jo god reklame, det du har gang i

Ja, det er ligesom at sy til bøtterne - tøjet bliver bare endnu mere lækkert på sådan et par modeller.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.