Sjov tråd: Hvad tisser du i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

VNB

Tjuhl skriver:

min mor lavede en tisseprøve under en af sine graviditeter og stilte den på spisebordet. JEG vidste det var tis, men min søster kom glad ind og troede det var saftevand. min mor var et andet sted i huset og jeg prøvede desperat at forklare hende, at det var tis, men det troede min søster ikke på og bundede glasset med største velbehag! min mor kom ind og stod bare og kiggede på os og spurgte "hvor er mit tis????"  så pas på hvem I efterlader tissekoppen i selskab med!

HAHAHAHA!  det var sgu alligevel den bedste!!!

Så kunne hun da lære det din søster...

er flad af grin altså!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Diana...

MaleneG skriver:

Jeg tissede bare på test pinden

Det samme her. 

Anmeld

13. april 2010

Risen

Tisser direkte på test pinden og en gang i mellem lidt på fingrene .. haha ! 

Anmeld

13. april 2010

Kløver

engangskrus, sådan en rulle holder jo et par cyklusser, alt efter hvor godt det går med testningen selvfølgelig , tester jo også for ÆL

Anmeld

13. april 2010

Pia.

Jeg tisser ikke i nogen, bare på selve pinden/testen... - Hvis jeg skal aflevere en urinprøve til lægen, har jeg altid sådan nogle engangs plastik kopper som jeg tisser I og så hælder det over i et urin prøve glas bagefter (for de små glas er da ikke til at ramme)

Har altså ikke lyst til at gemme på en tisse kop, så den bliver kun brugt den ene gang og så i skraldespanden..

Anmeld

13. april 2010

NoName

Jeg havde en lille bitte tupperware bøtte stående på badeværelset til formålet...

Anmeld

13. april 2010

MariaJ

Jeg er ikke nogen rutineret tester, og det kom lidt bag på mig da det faktisk blev relevant, så lå ikke lige inde med en velegnet tissekop. Jeg syntes det var lidt for ulækkert at bruge et almindeligt glas vi skulle bruge til at drikke af bagefter, og vi havde ingen engangskopper, så det blev en lysestage til fyrfadslys . Virkede helt fint, og den er vasket siden da. Manden ved dog ikke hvad den har været i brug til.

Anmeld

13. april 2010

FruEllingsen

Her er der bare blevet brugt engangskrus

Anmeld

13. april 2010

Anonym trådstarter

MariaJ skriver:

Jeg er ikke nogen rutineret tester, og det kom lidt bag på mig da det faktisk blev relevant, så lå ikke lige inde med en velegnet tissekop. Jeg syntes det var lidt for ulækkert at bruge et almindeligt glas vi skulle bruge til at drikke af bagefter, og vi havde ingen engangskopper, så det blev en lysestage til fyrfadslys . Virkede helt fint, og den er vasket siden da. Manden ved dog ikke hvad den har været i brug til.

Hihi, en lysestage Hvor fint! *fnis*

Jeg skal bestemt ikke bruge dalamatinerglasset igen. Det skal i skralderen, når jeg engang er færdig med at teste!! Ellers kan det være Tjuhls søster vl have det?

Anmeld

13. april 2010

_-Kathrine-_

Også her bliver der tisset i engangskrus... Da jeg kom hjem med dem, kiggede min kæreste underligt på dem og spurgte hvad vi dog skulle ha i dem :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.