Sjov tråd: Hvad tisser du i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.128 visninger
31 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. april 2010

Anonym trådstarter

Efter en sjov snak, kom jeg til at tænke på;

Hvad tisser I i, når I skal teste?

Herhjemme er det et glas med 101 Dalamatinere

Anonyme svar er tilladt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

B&J

Et engang krus lige som hos lægen sådan nogle har vi altid meget skyldigt..

Anmeld

13. april 2010

oo

jeg har haft brugt en kæmpe thekop fra søstrene grene...fordi jeg aldrig rigtig kan finde ud af hvor tissestrålen kommer ud henne, så tænkte jeg "jo større beholder, jo større chance for at ramme!"

Anmeld

13. april 2010

MaleneG

Jeg tissede bare på test pinden

Anmeld

13. april 2010

mullesmith2

engangskrus

Anmeld

13. april 2010

Anonym

jeg har sådan en lyserød plastik kop med blomster på som er blevet døbt tisse-koppen herhjemme, og den er blevet brugt flittigt! haha den er sgu egentlig ved at være ret klam, men den er dog både blevet kogt og sprittet af utallige gange!

Min kæreste hader tisse-koppen... når han ser den kigger han altid vildt skummelt på den og går en STOOOR bue udenom - uden at sige et ord!

Anmeld

13. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

jeg har sådan en lyserød plastik kop med blomster på som er blevet døbt tisse-koppen herhjemme, og den er blevet brugt flittigt! haha den er sgu egentlig ved at være ret klam, men den er dog både blevet kogt og sprittet af utallige gange!

Min kæreste hader tisse-koppen... når han ser den kigger han altid vildt skummelt på den og går en STOOOR bue udenom - uden at sige et ord!

Hahaha

Vi har nogle plastic-engangskrus til at stå fra en fest, så mit tis står altid på badeværelset og ligner en doven fadøl når vi f.eks. skal aflevere urinprøve hos lægen eller lign...

Anmeld

13. april 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hehe

Min kæreste vil heller ikke røre ved dalamatinerglasset, selvom det er rent. Det kan jeg pænt selv få lov til at flytte på!

Hvad er det med mænd, og tissekopper? Det er jo bare tis?

Rosa: Lyder meget lækkert med en doven fadøl

Anmeld

13. april 2010

MM1987

Rosa skriver:

Hahaha

Vi har nogle plastic-engangskrus til at stå fra en fest, så mit tis står altid på badeværelset og ligner en doven fadøl når vi f.eks. skal aflevere urinprøve hos lægen eller lign...

Præcis det samme her...

Godt jeg aldrig drikker øl...

Anmeld

13. april 2010

Anonym

Jeg har brugt en del forskellige: Teletubbies krus, engangs-snapseglas, alm. engangsglas osv. Men når jeg skal aflevere en urinprøve hos lægen, så bruger jeg de der "urinprøveglas" fra apoteket, det kan jo "lukkes" så jeg ikke spilder tis i bilen når jeg skal til lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.