Sjov tråd: Hvad tisser du i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

Vidunderligeunger

MaleneG skriver:

Jeg tissede bare på test pinden

samme her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Anonym

Anonym skriver:

Hehe

Min kæreste vil heller ikke røre ved dalamatinerglasset, selvom det er rent. Det kan jeg pænt selv få lov til at flytte på!

Hvad er det med mænd, og tissekopper? Det er jo bare tis?

Rosa: Lyder meget lækkert med en doven fadøl

synes de er lidt sarte de mænd... heheDu kan tro at min kæreste heller aldrig aldrig aldrig ville røre ved tisse-koppen! Den er bare for klam synes han...

haha håber ikke at de nogensinde er blevet fristet til at tage en slurk af dem når de ligner øl så meget! host host hak!

Anmeld

13. april 2010

Sofiedk

Jeg tisser i et holmegård snapseglas. Hehe ... Det er ret diskræt og lille at have stående på badeværelset, men bliver dog lidt let fyldt

Tænker hvis jeg bare har stilt det på hylden på badeværelset efter det er vasket at folk må tro jeg er totalt smug-alkoholiker der lige får en lille gippernak på badeværelset bag låste døre

Anmeld

13. april 2010

oo

min mor lavede en tisseprøve under en af sine graviditeter og stilte den på spisebordet. JEG vidste det var tis, men min søster kom glad ind og troede det var saftevand. min mor var et andet sted i huset og jeg prøvede desperat at forklare hende, at det var tis, men det troede min søster ikke på og bundede glasset med største velbehag! min mor kom ind og stod bare og kiggede på os og spurgte "hvor er mit tis????"  så pas på hvem I efterlader tissekoppen i selskab med!

Anmeld

13. april 2010

Anonym trådstarter

Sofiekdk skriver:

Jeg tisser i et holmegård snapseglas. Hehe ... Det er ret diskræt og lille at have stående på badeværelset, men bliver dog lidt let fyldt

Tænker hvis jeg bare har stilt det på hylden på badeværelset efter det er vasket at folk må tro jeg er totalt smug-alkoholiker der lige får en lille gippernak på badeværelset bag låste døre

Hihi, Holmegaard! Ja man har vel stil! Kæresten samler på de små julesnapsegals, og jeg tror han ville ryge i det røde feldt, hvis jeg nuppede et!! Er det ikke svært at ramme?

Smug-alkoholiker.. Tja.. hihi Men det er da dejlig nemt at gemme! Dalamatinerglasset er lidt værre. Når folk skal finde nye toiletruller ser de det ofte. Og så kommer der mange spørgsmål! Det plejer at blive noget med "blærebetændelse"...

Anmeld

13. april 2010

oo

Sofiekdk skriver:

hæhæ

men nøøøj, man kunne altså nogen gange godt lige bruge en lille gibbernak mellem tisningen og prøveresultatet!

Anmeld

13. april 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

min mor lavede en tisseprøve under en af sine graviditeter og stilte den på spisebordet. JEG vidste det var tis, men min søster kom glad ind og troede det var saftevand. min mor var et andet sted i huset og jeg prøvede desperat at forklare hende, at det var tis, men det troede min søster ikke på og bundede glasset med største velbehag! min mor kom ind og stod bare og kiggede på os og spurgte "hvor er mit tis????"  så pas på hvem I efterlader tissekoppen i selskab med!

Skål Severinsen!

Anmeld

13. april 2010

Low

Jeg tissede bare på pinden

Anmeld

13. april 2010

Low

Tjuhl skriver:

Ej hvor lækkert

Anmeld

13. april 2010

LilyMarleen

Jeg er i den "Heldige situation" at min kæreste er Plastmager. Og har altid et utal af forskellige plastik krus med hjem, i grønne, blå, lilla, røde, sorte, gule, you name it!.. Så jeg har rigeligt at tage af..

Jeg forbander de plastik krus.  Men de blir nok gode nok til børnefødselsdage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.