michella80 skriver:
Jeg må indrømme at jeg blev ked af det da jeg læste det sidste du havde skrevet. Hvis den mor vidste hvad der ville ske ville hun jo ALDRIG have gjort som hun gjorde.... Jeg synes det er en hård udmelding. Jeg har vildt ondt af hende. Hun skal leve videre uden sin lille datter nu. Det må vidst være straf nok.... Puha.... Bare her i weekende kom min datter til skade fordi hun væltede forover og slog tænderne ned i et dørtrin. Jeg FORTRØD virkelig at jeg havde sat hende der, men igen: Hvis jeg VIDSTE at hun ville komme til skade havde jeg jo ALDRIG placeret hende der. Og hvis den mor havde kunne forudse at hendes datter ville drukne, havde hun jo ALDRIG gået hen og hængt det tøj op. Synes bare ikke man skal svine hende til. Ja det er dybt tragisk ingen tvivl om det, men.... Ja....
Jamen det er da sandheden...hun har da SLET ikke passet sit barn..hun har overladt et lille bitte barn til at passe sig selv og så i nærheden af så meget vand...det er da fuldstædigt bindegalt.
Og ja, der sker små uheld i hjemmet hele tiden, men lige netop det her er da så ment at undgå..drop de skide fiskedamme, alt for mange børn har måtte lade livet til vand fordi forældrene bare siger " jamen man skal da bare tage sin forholdsregler og så går det nok"
NEJ, det gør det ikke, for barnet KAN ikke lære hvor skide farligt vand er i den alder...tvært imod er små børn møg facineret af vand og direkte tiltrukket af det.
Så efter min meing kunne den her ulykke sagtens have været undgået hvis moderen havde droppet sin fine dam, eller hvis hun rent faktisk havde passet sit lille bitte banr som man bør...dvs sige man IKKE efterlader hende til sig selv i over 10 min....
Så muligt du er stødt, men synes det hele er forkasteligt. Det samme som at smide et barn i en bil uden autostol fordi man jo kører pænt.....
Anmeld