Jeg forstår ikke man tør...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.152 visninger
35 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Honningblomst

have vandbassin, dam, sø eller andet med vand i haven når man har børn...andre der har det på samme måde eller er det bare mig?

http://ekstrabladet.dk/112/article1328308.ece

Mon man nogensinde tilgiver sig selv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

NinaNymannMadsen

Eva skriver:

have vandbassin, dam, sø eller andet med vand i haven når man har børn...andre der har det på samme måde eller er det bare mig?

http://ekstrabladet.dk/112/article1328308.ece

Mon man nogensinde tilgiver sig selv..

ej hvor tragist at skulle miste et barn sådan

Anmeld

12. april 2010

Tanja84

Puha, hvor tragisk - sikke en situation og skulle sidde i.

Må være ganske forfærdeligt for moderen

Anmeld

12. april 2010

Low

Det gør ondt at gøre sådan noget . Puuhaaa

Da min mor ventede min lillebror... jeg kan ikke huske om hun gjorde det før eller efter hun havde født ham men hun fjernede dammen i vores have og nu har vi blomster i haven.. 

Anmeld

12. april 2010

Laulund87

Jeg fatter slet ikke at pigen har lagt i vandet i 10 min inden forældrene opdagede det! Hvor forfærdeligt

Anmeld

12. april 2010

RumlesMor

Uh, det er skrækkeligt...tragisk og må være ødelæggende for familien at de ikke har opdaget barnet tidligere. Tanken "hvad nu hvis..." må være svær at slippe! Puha. Stakkels familie.

Når det er sagt, så kan sådan en historie ikke skræmme mig fra at have en soppebasin, eller andet vand-sjov i haven til sommer. Jeg er selv opvokset ved havet (var på min første danmark rundt-sejltur, da jeg var 14 dage gammel) så mener det handler om opmærksomhed og opdragelse.

Ulykker som disse sker, og er frygtlige - men kunne lige så godt være sket ved stranden, i parken eller andre offentlige steder. Den lille tumlede uvogtet rundt, og der kunne være sket mange andre ulykker.

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

RumlesMor skriver:

Uh, det er skrækkeligt...tragisk og må være ødelæggende for familien at de ikke har opdaget barnet tidligere. Tanken "hvad nu hvis..." må være svær at slippe! Puha. Stakkels familie.

Når det er sagt, så kan sådan en historie ikke skræmme mig fra at have en soppebasin, eller andet vand-sjov i haven til sommer. Jeg er selv opvokset ved havet (var på min første danmark rundt-sejltur, da jeg var 14 dage gammel) så mener det handler om opmærksomhed og opdragelse.

Ulykker som disse sker, og er frygtlige - men kunne lige så godt være sket ved stranden, i parken eller andre offentlige steder. Den lille tumlede uvogtet rundt, og der kunne være sket mange andre ulykker.

Jeg er slet ikke enig....har man vand, så er det KONSTANT opmærksomhed, du kan ikke opdrage små børn i forhold til det og ingen tør vel stole på et barn kan holde sig fra vandet.

Det her skræmmer mig ikke, jeg har altid haft respekt for det, børn kan drukne i en vandpyt... og en glidebane eller vandslange, det fungere fint.

Knus Eva

Anmeld

12. april 2010

slettet_7530

Nej jeg fatter det heller ikke, om sommeren her bliver badebassinet tømt hver aften netop for at undgå den slags ting.

Den mor tilgiver aldrig sig selv

Anmeld

12. april 2010

Laulund87

Eva skriver:

Jeg er slet ikke enig....har man vand, så er det KONSTANT opmærksomhed, du kan ikke opdrage små børn i forhold til det og ingen tør vel stole på et barn kan holde sig fra vandet.

Det her skræmmer mig ikke, jeg har altid haft respekt for det, børn kan drukne i en vandpyt... og en glidebane eller vandslange, det fungere fint.

Knus Eva

jeg forstår heller ikke lige hvordan man kan opdrage en lille en på 1,5 år til at holde sig fra en sø..

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

albertesmor skriver:

Nej jeg fatter det heller ikke, om sommeren her bliver badebassinet tømt hver aften netop for at undgå den slags ting.

Den mor tilgiver aldrig sig selv

Lige præcis...børn er så nysgerrige og bliver draget og så kender de jo ikke til konsekvensen... så kan godt forstå I tømmer det hver aften..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.