Er jeg den eneste der synes tiden går for hurtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

Low

Ansemusen skriver:

Jeg hører altid gravide sige, at de ikke kan vente til baby kommer ud, og at tiden går SÅ langsomt og de bare gerne snart vil føde! Men sådan har jeg det slet ikke. Tværtimod! Ikke at jeg ikke glæder mig til at møde min lille dreng eller er følelsesmæssigt klar til det. For det er jeg  Men her er bare så mange ting der mangler at blive gjort klar inden, så jeg stresser helt vildt! I nat gik det op for mig, at kan de ikke vende ham (med mindre han selv har vendt sig på madag), så skal jeg have kejsersnit om ca. to uger, da de jo som regel gør det to uger før termin. TO UGER!!!!!  Der er SÅ meget vi mangler at få styr på, få købt osv. Og mandens ferie i forlængelse af de to sølle ugers barsel er ikke engang gået i orden endnu. Så her er en mor som godt kunne bruge 6 uger mere til de praktiske forberedelser men som samtidig sagtens kunne undvære alle graviditetsgenerne!!

Jeg har det lidt anderledes. Jeg har gået og glædet mig hele tiden og jeg har gjort alle tingene klar for at få tiden til at gå hurtigere men nu har jeg fået ordnet det hele og jeg venter bare på han kommer til verden . Imens jeg gik og ordnede tingene og gjorde klar så synes jeg at det var nemmer at komme igennem den lange vente tid men nu er jeg 33+1 og jeg er færdig og er klar til han kommer og nu synes jeg tiden er slem fordi jeg ikke har nogle ting jeg kan gå og rode med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Ansemusen

Low skriver:

Jeg har det lidt anderledes. Jeg har gået og glædet mig hele tiden og jeg har gjort alle tingene klar for at få tiden til at gå hurtigere men nu har jeg fået ordnet det hele og jeg venter bare på han kommer til verden . Imens jeg gik og ordnede tingene og gjorde klar så synes jeg at det var nemmer at komme igennem den lange vente tid men nu er jeg 33+1 og jeg er færdig og er klar til han kommer og nu synes jeg tiden er slem fordi jeg ikke har nogle ting jeg kan gå og rode med

Jeg har skam også forberedt en masse og gjort klar hele vejen igennem, ordnet børneværelse, købt tøj, ting, fået ryddet ud i alt vores lort (rod) osv. Men vi har købt de vigtigste ting først, dem som ikke rigtig knne undværes, og derfor mangler vi nu nogle ting som løstsiddende tøj til mig til efter fødslen, ammebluser osv. Men har skam gjort alt hvad jeg kunne for at blive klar. Det hele har bare ikke kunne lade sig gøre endnu.
Men nu er vi heldigvis så klar at han sagtens kan komme nu. Men han må bare gerne liiige vente til terminen hvis han gider, hehe. Men helst heller ikke meget længere (ja jeg er en meget krævende Mor kan du høre, haha).

Jeg håber at tiden vil begynde at flyve afsted for dig snart, som den har gjort for mig. Jeg glæder mig helt vildt og samtidig går tiden meget stærkt, virkelig mystisk! Det plejer at være lige omvendt

Anmeld

28. april 2010

Low

Ansemusen skriver:

Jeg har skam også forberedt en masse og gjort klar hele vejen igennem, ordnet børneværelse, købt tøj, ting, fået ryddet ud i alt vores lort (rod) osv. Men vi har købt de vigtigste ting først, dem som ikke rigtig knne undværes, og derfor mangler vi nu nogle ting som løstsiddende tøj til mig til efter fødslen, ammebluser osv. Men har skam gjort alt hvad jeg kunne for at blive klar. Det hele har bare ikke kunne lade sig gøre endnu.
Men nu er vi heldigvis så klar at han sagtens kan komme nu. Men han må bare gerne liiige vente til terminen hvis han gider, hehe. Men helst heller ikke meget længere (ja jeg er en meget krævende Mor kan du høre, haha).

Jeg håber at tiden vil begynde at flyve afsted for dig snart, som den har gjort for mig. Jeg glæder mig helt vildt og samtidig går tiden meget stærkt, virkelig mystisk! Det plejer at være lige omvendt

Det håber jeg også at den gør

Anmeld

28. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ansemusen skriver:

Ja baby er helt sikkert ravende ruskende ligeglad med det hele, også børneværelset, hehe. Men jeg synes ikke om at skulle vise for meget babs til alle de besøgende, så derfor er ammebluse og ammebher påkrævet. Har heldigvis nu fundet én ammebluse, og hvis jeg ikke får købt flere, så kan jeg jo godt tillade mig at have den på i de dage vi er på hospitalet (vi må overnatte alle tre i to nætter, men kan ske vi tager hjem før. Men tror det ikke).

Og du har ret, man overlever uanset hvad, og desuden kan farmand jo snildt suse hjem efter reserver af det man nu måtte stå og mangle!

hvis alt går galt, er det også fint nemt at skjule babe-lutterne i en almindelig bluse

Dejligt at du kna være der nogen dage, hvis du har lyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.