Low skriver:
Jeg har det lidt anderledes. Jeg har gået og glædet mig hele tiden og jeg har gjort alle tingene klar for at få tiden til at gå hurtigere men nu har jeg fået ordnet det hele og jeg venter bare på han kommer til verden
. Imens jeg gik og ordnede tingene og gjorde klar så synes jeg at det var nemmer at komme igennem den lange vente tid men nu er jeg 33+1 og jeg er færdig og er klar til han kommer og nu synes jeg tiden er slem fordi jeg ikke har nogle ting jeg kan gå og rode med 
Jeg har skam også forberedt en masse og gjort klar hele vejen igennem, ordnet børneværelse, købt tøj, ting, fået ryddet ud i alt vores lort (rod) osv. Men vi har købt de vigtigste ting først, dem som ikke rigtig knne undværes, og derfor mangler vi nu nogle ting som løstsiddende tøj til mig til efter fødslen, ammebluser osv. Men har skam gjort alt hvad jeg kunne for at blive klar. Det hele har bare ikke kunne lade sig gøre endnu.
Men nu er vi heldigvis så klar at han sagtens kan komme nu. Men han må bare gerne liiige vente til terminen hvis han gider, hehe. Men helst heller ikke meget længere (ja jeg er en meget krævende Mor kan du høre, haha).
Jeg håber at tiden vil begynde at flyve afsted for dig snart, som den har gjort for mig. Jeg glæder mig helt vildt og samtidig går tiden meget stærkt, virkelig mystisk! Det plejer at være lige omvendt 
Anmeld