Er jeg den eneste der synes tiden går for hurtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

Ansemusen

BJL2010 skriver:

He he, jeg ville ØNSKE jeg havde det lissom dig!!! Jeg er det mest utålmodige menneske, og jeg kan næsten ikke nyde min graviditet fordi jeg er så spændt og nysgerrig. Tiden går SÅ langsomt i mit liv, den er nærmest gået i stå efter jeg blev gravid! Bare det dog kunne blive august meget hurtigt

Nej det må heller ikke være nemt når det føles som om tiden snegler sig afsted! Sådan har jeg det med mange andre ting, og så er jeg også bare SÅ utålmodig når jeg har det sådan. Så er glad for at graviditeten er fløjet afsted! Tror det bliver noget andet med næste barn, da man så har mange af tingene klar, ved hvad det handler om osv. Så der er ikke en masse man skal sætte sig ind i, og derfor tror jeg godt tiden kan gå rigtig langsomt i anden graviditet osv.

Håber tiden går hurtigt for dig her de sidste måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Ansemusen skriver:

Jeg hører altid gravide sige, at de ikke kan vente til baby kommer ud, og at tiden går SÅ langsomt og de bare gerne snart vil føde! Men sådan har jeg det slet ikke. Tværtimod! Ikke at jeg ikke glæder mig til at møde min lille dreng eller er følelsesmæssigt klar til det. For det er jeg  Men her er bare så mange ting der mangler at blive gjort klar inden, så jeg stresser helt vildt! I nat gik det op for mig, at kan de ikke vende ham (med mindre han selv har vendt sig på madag), så skal jeg have kejsersnit om ca. to uger, da de jo som regel gør det to uger før termin. TO UGER!!!!!  Der er SÅ meget vi mangler at få styr på, få købt osv. Og mandens ferie i forlængelse af de to sølle ugers barsel er ikke engang gået i orden endnu. Så her er en mor som godt kunne bruge 6 uger mere til de praktiske forberedelser men som samtidig sagtens kunne undvære alle graviditetsgenerne!!

Så nåede jeg min 'minepæl'.. Min egen fødselsdag er overstået, min far's og Svigermor's som alle har været her hen over weekenden, så nu er jeg bare SÅ klar til at føde!!   Det er bare en super fed følelse jeg har fået i kroppen nu.. Har meget mere ro på, og nu glæder jeg mig bare til hun kommer!!

Hvordan går det med dig og tiden??           Er du også faldet mere til ro? Også nu hvor sønnike har vendt sig..

Stine 38+5

Anmeld

26. april 2010

Ansemusen

Så nåede jeg min 'minepæl'.. Min egen fødselsdag er overstået, min far's og Svigermor's som alle har været her hen over weekenden, så nu er jeg bare SÅ klar til at føde!!   Det er bare en super fed følelse jeg har fået i kroppen nu.. Har meget mere ro på, og nu glæder jeg mig bare til hun kommer!!

Hvordan går det med dig og tiden??           Er du også faldet mere til ro? Også nu hvor sønnike har vendt sig..

Stine 38+5

Hvor er det dejligt at høre, at du nu er klar parat til fødselsstart  Jeg er selv MEGET mere klar nu end jeg var for nogle uger siden, det vigtigste er ordnet, så hvis han kommer nu ville det ikke være alt for stressende med de få ting vi mangler.
Meeen han må gerne lige vente et par uger hvis jeg skulle have lov til at bestemme , specielt fordi jeg er syg lige nu, og gerne vil have kræfter til den store opgave

Har vasket alt babytøjet, har skrevet pakkeliste til hospitalet og skal til at pakke her om lidt, de ting som nu kan pakkes inden. Og så har jeg skrevet fødselsønsker i dag og min kæreste printer ansvars- og omsorgserklæringen ud i dag og så lægger jeg den i en kuvert med adresse til vores sogn og frimærke, så kan vi nemlig bare lægge fødselsattesten ved, nårr jeg har født og sende den.
Kan ligesom dig mærke at der er meget mere ro på, selvom jeg dog stadig stresser en lille smule over de resterende ting jeg gerne vil nå inden. Men sådan er jeg vist bare

Tak fordi du lige skrev

Anna 37+5

Anmeld

26. april 2010

Bare mig..

Jeg ville ønske jeg havde det som dig... Hvilket jeg også havde intil jeg nåede 37+0, hvor det er "tilladt" at de kommer.

Så du må egentlig gerne få mine sidste 3 uger ca, hvis det frister!?

Marikka 37+4, som synes tiden er såååååå lang, men alligevel er terminen lige rundt om hjørnet!

Anmeld

26. april 2010

Ansemusen

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg ville ønske jeg havde det som dig... Hvilket jeg også havde intil jeg nåede 37+0, hvor det er "tilladt" at de kommer.

Så du må egentlig gerne få mine sidste 3 uger ca, hvis det frister!?

Marikka 37+4, som synes tiden er såååååå lang, men alligevel er terminen lige rundt om hjørnet!

Naaah, tror alligevel jeg takker nej  

Jeg er både utålmodig og kan godt vente, sådan lidt af hvert, hehe. Kan godt mærke, at jeg bliver utålmodig, hvis jeg går over tid. Kan ikke rigtig overskue 4 uger endnu. To ville være helt perfekt! Men tager ham når han kommer

Jeg håber snart du popper! Og du har jo kun to uger til termin nu

Anmeld

26. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg havde det på præcis samme måde, da jeg ventede Idun Nu har jeg det ikke sådan endnu. Jeg glæder mig til jeg bliver rigtig tyk. Og glæder mig til jeg går på barsel og skal være hausfrau. Men til sidst, tror jeg at jeg vil nyde det og gå og blive mentalt klar til at blive mor igen.

Hvis Idun var kommet inden termin, tror jeg virkelig jeg var blevet meget meget forbavset og havde skulle indstille mig på det. - Da hun kom 10 dage efter lægens termin, så nåede jeg at gå og blive lidt utålmodig... og meget utålmodig de sidste par dage

Men altså - nyd det!! Det er jo så få måneder af vores liv, hvor vi oplever vores kvindelighed strutte og gøre os lettere handicappede hehe

Anmeld

26. april 2010

silden85

hehe, jeg synes at tiden går langsomt men jeg går også kun ind i uge 9 imorgen

Anmeld

28. april 2010

Ansemusen

Zafir skriver:

Jeg havde det på præcis samme måde, da jeg ventede Idun Nu har jeg det ikke sådan endnu. Jeg glæder mig til jeg bliver rigtig tyk. Og glæder mig til jeg går på barsel og skal være hausfrau. Men til sidst, tror jeg at jeg vil nyde det og gå og blive mentalt klar til at blive mor igen.

Hvis Idun var kommet inden termin, tror jeg virkelig jeg var blevet meget meget forbavset og havde skulle indstille mig på det. - Da hun kom 10 dage efter lægens termin, så nåede jeg at gå og blive lidt utålmodig... og meget utålmodig de sidste par dage

Men altså - nyd det!! Det er jo så få måneder af vores liv, hvor vi oplever vores kvindelighed strutte og gøre os lettere handicappede hehe

Jeg glæder mig også vildt meget  Synes bare lige tingene skal være klar. Fx. har jeg læst at man skal have pakket hospitalstasken minimum to uger før termin i tilfælge af af man pludselig går i fødsel før forventet. Jeg har præcis to uger til termin i dag og har ikke pakket færdigt, fordi jeg stadig mangler nogle ting. Skal have købt ammebluser, ammebher, jogginbukser osv. For har det sindssygt dårligt med tanken om at skulle sidde og amme foran alle de mange besøgende i en almindelig bluse og vise mave samtidig med at jeg skal hive babsen ud af en normal bh. Men det er som altid bare rigtig svært at finde noget som helst til mine to Dolly'er *suk*
Men fik da pakket babys taske i går - en reservetaske hvis ikke vi når at købe pusletasken. For det er han jo heldigvis ligeglad med!

Anmeld

28. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ansemusen skriver:

Jeg glæder mig også vildt meget  Synes bare lige tingene skal være klar. Fx. har jeg læst at man skal have pakket hospitalstasken minimum to uger før termin i tilfælge af af man pludselig går i fødsel før forventet. Jeg har præcis to uger til termin i dag og har ikke pakket færdigt, fordi jeg stadig mangler nogle ting. Skal have købt ammebluser, ammebher, jogginbukser osv. For har det sindssygt dårligt med tanken om at skulle sidde og amme foran alle de mange besøgende i en almindelig bluse og vise mave samtidig med at jeg skal hive babsen ud af en normal bh. Men det er som altid bare rigtig svært at finde noget som helst til mine to Dolly'er *suk*
Men fik da pakket babys taske i går - en reservetaske hvis ikke vi når at købe pusletasken. For det er han jo heldigvis ligeglad med!

HAHAHA hvor er du sjov

Altså - BABYEN er da FULDSTÆNDIG ligeglad om du har ammebluser og pusletaske osv Jeg havde da også læst et sted, at det er en god idé at pakke en taske i tilfælde af overflytning i en hjemmefødsel... Men det havde jeg altså heller ikke styr på

Man kan ikke have styr på alt - og HELDIGVIS er babyen den der er alleraller mest ligeglad Bare MOAR er der

Og anyways... hvis man føder på sygehuset, skal man jo kun lige være der max en enkelt nat ik? Så kommer man nok ikke til at mangle så mange ting...

Jeg er sikker på, at du når at blive klar... Om ikke andet, når du sidder med baby i hændernde

Anmeld

28. april 2010

Ansemusen

Zafir skriver:

HAHAHA hvor er du sjov

Altså - BABYEN er da FULDSTÆNDIG ligeglad om du har ammebluser og pusletaske osv Jeg havde da også læst et sted, at det er en god idé at pakke en taske i tilfælde af overflytning i en hjemmefødsel... Men det havde jeg altså heller ikke styr på

Man kan ikke have styr på alt - og HELDIGVIS er babyen den der er alleraller mest ligeglad Bare MOAR er der

Og anyways... hvis man føder på sygehuset, skal man jo kun lige være der max en enkelt nat ik? Så kommer man nok ikke til at mangle så mange ting...

Jeg er sikker på, at du når at blive klar... Om ikke andet, når du sidder med baby i hændernde

Ja baby er helt sikkert ravende ruskende ligeglad med det hele, også børneværelset, hehe. Men jeg synes ikke om at skulle vise for meget babs til alle de besøgende, så derfor er ammebluse og ammebher påkrævet. Har heldigvis nu fundet én ammebluse, og hvis jeg ikke får købt flere, så kan jeg jo godt tillade mig at have den på i de dage vi er på hospitalet (vi må overnatte alle tre i to nætter, men kan ske vi tager hjem før. Men tror det ikke).

Og du har ret, man overlever uanset hvad, og desuden kan farmand jo snildt suse hjem efter reserver af det man nu måtte stå og mangle!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.