Så nåede jeg min 'minepæl'.. Min egen fødselsdag er overstået, min far's og Svigermor's som alle har været her hen over weekenden, så nu er jeg bare SÅ klar til at føde!!
Det er bare en super fed følelse jeg har fået i kroppen nu.. Har meget mere ro på, og nu glæder jeg mig bare til hun kommer!!
Hvordan går det med dig og tiden?? Er du også faldet mere til ro? Også nu hvor sønnike har vendt sig..
Stine 38+5
Hvor er det dejligt at høre, at du nu er klar parat til fødselsstart
Jeg er selv MEGET mere klar nu end jeg var for nogle uger siden, det vigtigste er ordnet, så hvis han kommer nu ville det ikke være alt for stressende med de få ting vi mangler.
Meeen han må gerne lige vente et par uger hvis jeg skulle have lov til at bestemme , specielt fordi jeg er syg lige nu, og gerne vil have kræfter til den store opgave 
Har vasket alt babytøjet, har skrevet pakkeliste til hospitalet og skal til at pakke her om lidt, de ting som nu kan pakkes inden. Og så har jeg skrevet fødselsønsker i dag og min kæreste printer ansvars- og omsorgserklæringen ud i dag og så lægger jeg den i en kuvert med adresse til vores sogn og frimærke, så kan vi nemlig bare lægge fødselsattesten ved, nårr jeg har født og sende den.
Kan ligesom dig mærke at der er meget mere ro på, selvom jeg dog stadig stresser en lille smule over de resterende ting jeg gerne vil nå inden. Men sådan er jeg vist bare 
Tak fordi du lige skrev 
Anna 37+5
Anmeld