Tilmeldt skriver:
Hun vendte sig vist omkring uge 35.. Jeg er ik helt sikker, for vi har rendt til 5 3D scanninger, den sidste i uge 34, og alle gangene lå hun med hovedet opad og gemte sig bag moderkagen... Jeg var så til JM i sidste uge (uge 36) og fortalte hende at hun lå med hovedet opad så jeg ville gerne hører noget mere om KS, men da JM så mærkede på mig, siger hun at hun er helt sikker på at hun ligger med hovedet nedad..
Så hun må ha gjort det om natten, for jeg har intet mærket, og var sikker på at det jeg kunne mærke oppe var hovedet, men det var så numsen!!hehe... Så Kim og jeg var helt forvirret da vi gik fra JM, for vi havde stortset indstillet os på KS!!
Men er super glad for at hun har vendt sig.. Dog ligger hun ikke fast endnu, så hun kunne godt nå at vende sig om igen.. Heldigvis sagde JM at hovedet var så tundt nu, så det gad hun nok ik!!
Det blev vist lidt langt.. Hehe...
Jeg
for at din dreng vender sig... Jeg havde faktisk bestilt tid til noget Moxa-behandling! Men nåede det aldrig.. Har du hørt om det? Det er vist ret spirutuelt, men kostede 'kun' 400,- så jeg tænkte at det var da et forsøg værd..
Stine 36+5
Det er dejligt at høre en god historie
Jeg ysnes også jeg kan mærke hovedet oppe, men måske det så er numsem ligesom i dit tilfælde! Det håber vi! Han har vendt hovedet nedad alle gange som sagt, og da jeg fik at vide han havde vendt sig, var vi poå Hvidovre for at få kørt en strimmel, fordi han havde været meget stille i et par dage, hvilket han ALDRIG er. Og efterfølgende er han blevet meget aktiv igen. Så håber lidt på, at det betyder, at jeg ikke rigtig mærkede ham så meget, fordi han havde vendt sig, og at han nu har vendt sig tilbage, og at jeg derfor mærker ham meget igen. Man har jo lov at håbe! Han er godt nok en værre en synes jeg, hvis han lige syntes han skulle vende sig 5,5 uge før termin, når han ellers har vendt rigtigt hele tiden. Så han har bare at gøre sin mor glad *griner*
Jeg har slet ikke indstillet mig på kejsersnit, men må jeg jo forsøge at gøre, hvis beskeden mandag er den samme som på Hvidovre 
Har ikke hørt om den behandling du taler om. Men har overvejet at prøve zoneterapi eller akupunktur hvis de ikke får ham vendt!