Ved jordmoderen i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

MariaJ

Rosa skriver:

Hahaha, jeg ved præcis hvad du mener... Ud over at det er uansvarligt dyrt, så er man mere end udmattet bagefter! Jeg har tænkt præcist det samme - men som du siger - så er der jo altid nettet.... Det satte dog en midlertidig dæmper på tingene (og nye rekorder i kedsomhed) i sidste uge da jeg vågnede med så meget vand i hænderne at jeg ikke KUNNE taste mit kortnummer ind 

Jeg har shoppet tøj til baby og tøj til "når jeg bliver tynd" - som er et uspecificeret men uendeligt dejligt tidspunkt ude i fremtiden hvor jeg på magisk vis har ammet mig frem til en figur som ikke bare er meget lækrere end før, men også mere solbrændt, i bedre form og med renere hud...

Åh ja, den figur glæder jeg mig også til . Som jeg har diskutteret en del med Bayze har jeg også været ramt af en ubeskrivelig shoppe-feber. Nu får jeg heldigvis besøg af en veninde med et lille barn de næste tre dage, så regner med den lille sætter lidt begrænsninger for hvor meget vi orker at gå i butikker. Men så er der jo cafeer med legehjørner, iskiosker og børnevenlige aktiviteter med indgangsbillet...

Håber den lille Jonathan kommer snart og onsdag ville jo være en glimrende dag at blive født på .

Maria 39+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MariaJ skriver:

Åh ja, den figur glæder jeg mig også til . Som jeg har diskutteret en del med Bayze har jeg også været ramt af en ubeskrivelig shoppe-feber. Nu får jeg heldigvis besøg af en veninde med et lille barn de næste tre dage, så regner med den lille sætter lidt begrænsninger for hvor meget vi orker at gå i butikker. Men så er der jo cafeer med legehjørner, iskiosker og børnevenlige aktiviteter med indgangsbillet...

Håber den lille Jonathan kommer snart og onsdag ville jo være en glimrende dag at blive født på .

Maria 39+0

Mon ikke din veninde bare ville elske at kaste sig ud i shopping-infernoet sammen med dig? Har svært ved at forestille mig at hun siger nej tak til at voldshoppe til sin lille guldklump?

Og ja - den der figur vi ender med at have bliver et perfekt stativ for alle de lækre ting vi shopper os frem til nu her...

Jeg synes kun det er ret og rimeligt at vi nyder det mens vi kan - lige om lidt sidder vi i ammesaksen og kan kun iføre os ammevenligt tøj som kan vaskes ved 60 grader (eller gør vi...?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.