Bayze skriver:
Jeg tør ikke mere, Rosa! At binge-shoppe altså! De der meget voldsomme og langstrakte shoppe-raids som jeg og Rasmus tilbragte hele sidste (og forrige) uge i, var simpelthen så udmattende. Altså om aftenen når vi kom hjem havde vi jo gået adskillige kilometer for slet ikke at tale om den psykiske belastning og udmattelse der følger med jagten på den gode handel og den heeeelt rigtige et-eller-andet. Så jeg havde det simpelthen som om jeg havde løbet en marathon når vi kom hjem og pludselig gik det op for mig en aften "gud, tænk hvis fødslen gik i gang nu her hvor jeg er så udmattet! En fødsel er jo at sammenligne med et marathon og hvordan skal jeg klare det, når jeg nu allerede har det som om jeg har løbet et!" Det satte altså en (midlertidig hvert fald) stopper for det! Men der er jo stadig nettet og man kan også godt stadig vralte ind til byen og gå på gode restauranter uden den store udmattelse 
Hahaha, jeg ved præcis hvad du mener... Ud over at det er uansvarligt dyrt, så er man mere end udmattet bagefter! Jeg har tænkt præcist det samme - men som du siger - så er der jo altid nettet.... Det satte dog en midlertidig dæmper på tingene (og nye rekorder i kedsomhed) i sidste uge da jeg vågnede med så meget vand i hænderne at jeg ikke KUNNE taste mit kortnummer ind 
Jeg har shoppet tøj til baby og tøj til "når jeg bliver tynd" - som er et uspecificeret men uendeligt dejligt tidspunkt ude i fremtiden hvor jeg på magisk vis har ammet mig frem til en figur som ikke bare er meget lækrere end før, men også mere solbrændt, i bedre form og med renere hud...
Anmeld