Ved jordmoderen i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ansemusen skriver:

Tak  Håber det kommer til at forløbe helt som du ønsker!! Og så må du gerne lige krydse en finger eller to for mig

De er hermed krydsede permanent fra nu af og til du føder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Ansemusen

Rosa skriver:

De er hermed krydsede permanent fra nu af og til du føder!

Haha, du får svært ved at lave noget som helst hva!  Ej tusind tak! Vi håber det hjælper

Anmeld

12. april 2010

Bayze

Rosa skriver:

og lille Jonathan har det supergodt derinde, og vejer nu 27-2800g hvilket er fint taget på sammenholdt med scanningen for nogle uger siden. Han står helt fast med hovedet nu og hjertelyden var perfekt.

Jeg har jo sagt at jeg holder på d.14. og sjovt nok har min søde jordmoder 12timersvagt på onsdag så vi håber begge på at mit gæt holder stik!

Jeg skal vidst lige kigge alle de gamle tråde med husholdningsråd igennem så vi kan få sparket den fødsel i gang!

Kh

Rosa 38+1

Hvor er det dejligt at høre, Rosa

Nu er vi altså snart i mål - nu skal de bare komme ud til os sunde og raske

Anmeld

12. april 2010

ooo

Uh hvor er det godt at lille Jonathan er klar til at komme ud til jer.

Og hvor lyder det spændende med en hjemmefødsel, det lyder bare mere fredfyldt og ...hyggeligt, hvis man kan bruge det ord om en fødsel?

Krydser fingre for at Jonathan kommer til verden på onsdag.

Metha.

Anmeld

12. april 2010

Sujan

Ih altså tænk at du snart skal føde.. Dejligt at han har det godt og håber alt forløber som du ønsker..

Anmeld

12. april 2010

Liljesilas

Det må godt nok være spændende - tænk at være så tæt på Det kan jo ske når som helst, har du ikke en slags sommerfugle i maven så?

Anmeld

12. april 2010

oo

jamen den 14. er også en god dag - der fylder min gode gamle hankat 9 år

Anmeld

12. april 2010

Moderator

Jeg er spændt og skræmt og klar og ikke-klar og alt det der som I garanteret kender fra jer selv

Mest af alt er jeg rastløs og træt og utålmodig og ubekvem... Hvilket jeg virkelig skal passe på ikke munder ud i en omgang uansvarlig binge-shopping på nettet og i de små lækre butikker som omgiver mig i latinerkvarteret i Århus (Baize - du ved hvad jeg taler om!)...

Har dog lige overhørt min mor som skal med som kameramand/praktiske gris sige i telefonen at hun er helt overtegnet onsdag - intet ville fryde mig mere end at give hende en fødsel i stedet for en dag fyldt med kedelige møder!

Anmeld

12. april 2010

Bayze

Rosa skriver:

Jeg er spændt og skræmt og klar og ikke-klar og alt det der som I garanteret kender fra jer selv

Mest af alt er jeg rastløs og træt og utålmodig og ubekvem... Hvilket jeg virkelig skal passe på ikke munder ud i en omgang uansvarlig binge-shopping på nettet og i de små lækre butikker som omgiver mig i latinerkvarteret i Århus (Baize - du ved hvad jeg taler om!)...

Har dog lige overhørt min mor som skal med som kameramand/praktiske gris sige i telefonen at hun er helt overtegnet onsdag - intet ville fryde mig mere end at give hende en fødsel i stedet for en dag fyldt med kedelige møder!

Jeg tør ikke mere, Rosa! At binge-shoppe altså! De der meget voldsomme og langstrakte shoppe-raids som jeg og Rasmus tilbragte hele sidste (og forrige) uge i, var simpelthen så udmattende. Altså om aftenen når vi kom hjem havde vi jo gået adskillige kilometer for slet ikke at tale om den psykiske belastning og udmattelse der følger med jagten på den gode handel og den heeeelt rigtige et-eller-andet. Så jeg havde det simpelthen som om jeg havde løbet en marathon når vi kom hjem og pludselig gik det op for mig en aften "gud, tænk hvis fødslen gik i gang nu her hvor jeg er så udmattet! En fødsel er jo at sammenligne med et marathon og hvordan skal jeg klare det, når jeg nu allerede har det som om jeg har løbet et!" Det satte altså en (midlertidig hvert fald) stopper for det! Men der er jo stadig nettet og man kan også godt stadig vralte ind til byen og gå på gode restauranter uden den store udmattelse

Anmeld

13. april 2010

Moderator

Bayze skriver:

Jeg tør ikke mere, Rosa! At binge-shoppe altså! De der meget voldsomme og langstrakte shoppe-raids som jeg og Rasmus tilbragte hele sidste (og forrige) uge i, var simpelthen så udmattende. Altså om aftenen når vi kom hjem havde vi jo gået adskillige kilometer for slet ikke at tale om den psykiske belastning og udmattelse der følger med jagten på den gode handel og den heeeelt rigtige et-eller-andet. Så jeg havde det simpelthen som om jeg havde løbet en marathon når vi kom hjem og pludselig gik det op for mig en aften "gud, tænk hvis fødslen gik i gang nu her hvor jeg er så udmattet! En fødsel er jo at sammenligne med et marathon og hvordan skal jeg klare det, når jeg nu allerede har det som om jeg har løbet et!" Det satte altså en (midlertidig hvert fald) stopper for det! Men der er jo stadig nettet og man kan også godt stadig vralte ind til byen og gå på gode restauranter uden den store udmattelse

Hahaha, jeg ved præcis hvad du mener... Ud over at det er uansvarligt dyrt, så er man mere end udmattet bagefter! Jeg har tænkt præcist det samme - men som du siger - så er der jo altid nettet.... Det satte dog en midlertidig dæmper på tingene (og nye rekorder i kedsomhed) i sidste uge da jeg vågnede med så meget vand i hænderne at jeg ikke KUNNE taste mit kortnummer ind 

Jeg har shoppet tøj til baby og tøj til "når jeg bliver tynd" - som er et uspecificeret men uendeligt dejligt tidspunkt ude i fremtiden hvor jeg på magisk vis har ammet mig frem til en figur som ikke bare er meget lækrere end før, men også mere solbrændt, i bedre form og med renere hud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.