Ved jordmoderen i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.320 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

og lille Jonathan har det supergodt derinde, og vejer nu 27-2800g hvilket er fint taget på sammenholdt med scanningen for nogle uger siden. Han står helt fast med hovedet nu og hjertelyden var perfekt.

Jeg har jo sagt at jeg holder på d.14. og sjovt nok har min søde jordmoder 12timersvagt på onsdag så vi håber begge på at mit gæt holder stik!

Jeg skal vidst lige kigge alle de gamle tråde med husholdningsråd igennem så vi kan få sparket den fødsel i gang!

Kh

Rosa 38+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Mette.

Rosa skriver:

og lille Jonathan har det supergodt derinde, og vejer nu 27-2800g hvilket er fint taget på sammenholdt med scanningen for nogle uger siden. Han står helt fast med hovedet nu og hjertelyden var perfekt.

Jeg har jo sagt at jeg holder på d.14. og sjovt nok har min søde jordmoder 12timersvagt på onsdag så vi håber begge på at mit gæt holder stik!

Jeg skal vidst lige kigge alle de gamle tråde med husholdningsråd igennem så vi kan få sparket den fødsel i gang!

Kh

Rosa 38+1

hvor er det dejligt han har taget på som han skal Det kan jo slet ikke blive bedre..

Det er lidt sjovt - jeg har også sagt til Martin de sidste dage at jeg er sikker på hun kommer ud d. 14.. Jeg krydser fingre for vi begge for lov at få dem ud den dag

Går du til JM nede ved Åboulevarden i Arosgården og hvem har du evt.? Jeg bliver helt nysgerrig for om vi har den samme, for jeg går nemlig selv der om mandagen!

Anmeld

12. april 2010

Ranarupta

Ej, hvor fedt, at han har taget fint på frem til nu! Og selvfølgelig har han det godt i den skønne hule, du bærer på

Og skægt, hvis han skal dele fødselsdag med dronningen - så flager alle jo på hans fødselsdag

Anmeld

12. april 2010

Moderator

Mette. skriver:

hvor er det dejligt han har taget på som han skal Det kan jo slet ikke blive bedre..

Det er lidt sjovt - jeg har også sagt til Martin de sidste dage at jeg er sikker på hun kommer ud d. 14.. Jeg krydser fingre for vi begge for lov at få dem ud den dag

Går du til JM nede ved Åboulevarden i Arosgården og hvem har du evt.? Jeg bliver helt nysgerrig for om vi har den samme, for jeg går nemlig selv der om mandagen!

Min jordmoder hedder Lone, men jeg ved at der om mandagen også sidder en som hedder Mie og en Alice, da min veninde har Mie men skal skifte til Alice da MIe skal på orlov...

Anmeld

12. april 2010

Ansemusen

Det lyder bare rigitg dejligt søde  Godt at Jonathan tager fint på nu og er sund og rask!

Glæder mig sådan til at høre hvordan din hjemmefødsel kommer til at gå (du skal stadig føde hjemme, ikke?)

Anmeld

12. april 2010

Mette.

Rosa skriver:

Min jordmoder hedder Lone, men jeg ved at der om mandagen også sidder en som hedder Mie og en Alice, da min veninde har Mie men skal skifte til Alice da MIe skal på orlov...

Så har vi den samme jordemorder, for min er også Lone Hun er også bare rigtig sød og har virkelig tjek på tingene føler jeg..

Anmeld

12. april 2010

Moderator

Ansemusen skriver:

Det lyder bare rigitg dejligt søde  Godt at Jonathan tager fint på nu og er sund og rask!

Glæder mig sådan til at høre hvordan din hjemmefødsel kommer til at gå (du skal stadig føde hjemme, ikke?)

Det er planen jo, og indtil videre er der ikke noget der tyder på at det ikke skulle blive sådan :) Min søde jordmoder håber det vidst ligeså meget som mig Og mange tak, du er så sød!

Anmeld

12. april 2010

Moderator

Mette. skriver:

Så har vi den samme jordemorder, for min er også Lone Hun er også bare rigtig sød og har virkelig tjek på tingene føler jeg..

Ja hun virker som en der har check på tingene... Synes hun virkede lidt stram i betrækket i starten, (nok fordi jeg selv var nervøs) men nu er hun bare supersød!

Anmeld

12. april 2010

Mette.

Rosa skriver:

Ja hun virker som en der har check på tingene... Synes hun virkede lidt stram i betrækket i starten, (nok fordi jeg selv var nervøs) men nu er hun bare supersød!

Jeg havde præcis samme indtryk af hende da jeg gik derfra første gang.. Jeg var bare lidt "stram i betrækket" tilbage - og anden gang jeg kom der var hun bare rigtig god ! Jeg krydser fingre for han kommer ud onsdag så, så det bliver hende som kan være med til at tage imod ham..

Anmeld

12. april 2010

Ansemusen

Rosa skriver:

Det er planen jo, og indtil videre er der ikke noget der tyder på at det ikke skulle blive sådan Min søde jordmoder håber det vidst ligeså meget som mig Og mange tak, du er så sød!

Tak  Håber det kommer til at forløbe helt som du ønsker!! Og så må du gerne lige krydse en finger eller to for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.