aj altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

haha - svaret er ja, men langt ude. en granfætter fims ting...jeg har aldrig mødt ham

Årh, ham var jeg total skudt i som barn.... Så jeg tænkte selvfølgelig også på Krumme med det samme!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

businesstigger

Tjuhl skriver:

ja! det kan du have ret i...hun er også en spøjs dame. vist egentlig en meget god læge, men lidt kuk kuk også

Så længe man føler man kan have tiltro til dem så er lidt kuk kuk vel i orden.

Anmeld

12. april 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

ooooh! hvor er du OND! jeg har faktisk ikke taget på endnu (derimod tabt mig yderligere et kilo), men min mave er da godt nok vokset!! det er ved at blive sådan en bold på forsiden af kroppen der bare har sit helt eget liv

jamen det er da fantastisk med en bold på maven! Så ser du jo helt gravid ud, hvor err det skønt!

Anmeld

12. april 2010

Skouboe

Tjuhl skriver:

jeg tror ikke hun kan ændre det nu, nu har ham scanningsmanden også skrevet en masse i den. det går nok, jeg blev bare helt "hallo mand! hvor svært kan det være - og der er sgu da ikke nogen der hedder Hjul!" (eller det er der nok, men ikke mig )

følg endelig med....det er også lidt spøjst! scanningsmanden synes det var vildt morsomt

Ifølge Danmarks Statistik er der 20 mennesker der hedder Hjul til efternavn...

og hvis du synes maven er boldformet nu.. så vent til I skal have nummer 2... jeg er totalt i chok over at min mave allerede er så stor...

Anmeld

12. april 2010

Bare mig..

Da min mor for snart 7 år siden, fødte min lillesøster, havde der været en masse bøvl, og af flere grunde kom min søster ikke direkte op på min mor, men skulle hasteindlægges på børneafdelingen (eller hvor sådan nogen bliver lagt) og de havde ikke tid til at tjekke at den der strimmel som både skal sidde på barnets og moderens arm var det samme, og det var helt af ht.

Da min mor så nogen timer efter så min søster for første gang, var den der lille seddel der er på babyvognen BLÅ, men men det var altså en pige, på seddelen stod der SUSANNE NIELSEN, men min mor hedder Christina Poulsen, og nummeret min mor havde passede ikke sammen med det nummer min søster havde fået på den der strimmel der er rundt om armen.. Der lå en lille dreng ved siden af i sin egen vogn, og han havde fået en LYSERØD seddel i sin vogn, men min mors navn på.. Så der var totalt forvirring deroppe, på Kolding Sygehus, hvor jeg skal føde!!!

Men det var så det rigtige barn, der lå i den der babyvogn, hvilket jo var heldigt nok.. Og hun fik det helt rigtige barn med hjem! -Heldigvis!

Anmeld

12. april 2010

otlitrom

marikka skriver:

Da min mor for snart 7 år siden, fødte min lillesøster, havde der været en masse bøvl, og af flere grunde kom min søster ikke direkte op på min mor, men skulle hasteindlægges på børneafdelingen (eller hvor sådan nogen bliver lagt) og de havde ikke tid til at tjekke at den der strimmel som både skal sidde på barnets og moderens arm var det samme, og det var helt af ht.

Da min mor så nogen timer efter så min søster for første gang, var den der lille seddel der er på babyvognen BLÅ, men men det var altså en pige, på seddelen stod der SUSANNE NIELSEN, men min mor hedder Christina Poulsen, og nummeret min mor havde passede ikke sammen med det nummer min søster havde fået på den der strimmel der er rundt om armen.. Der lå en lille dreng ved siden af i sin egen vogn, og han havde fået en LYSERØD seddel i sin vogn, men min mors navn på.. Så der var totalt forvirring deroppe, på Kolding Sygehus, hvor jeg skal føde!!!

Men det var så det rigtige barn, der lå i den der babyvogn, hvilket jo var heldigt nok.. Og hun fik det helt rigtige barn med hjem! -Heldigvis!

Sikken en historie!! Men godt hun fik den rigtige baby med hjem!

Anmeld

12. april 2010

Vial

Tjuhl skriver:

så opdager man at ens læge er en klaphat og har stavet ens efternavn Hjul på vandrejournalen det er sgu da åndet mand! heldigvis slår alle andre mig jo bare op på mit cpr.nummer, så de får det skrevet rigtigt, men hold da op....jeg blir da tit spurgt hvordan vi staver Juhl, men jeg har ikke prøvet at få det stavet som et decideret Hjul

Dumt!!

Min vandrejournal er værre: Min læge bad mig veje mig, og jeg måtte ikke tage skoene af: "Her i huset vejer vi med sko"... Okay, fedt nok, når man har store La Cross støvler på. Det resulterede i, at min angivet vægt på jounalen er 5 kilo mere end, hvad jeg vejer mig til herhjemme.. er så forfængelig og vred over det!!

Anmeld

12. april 2010

Sabsy

Tjuhl skriver:

så opdager man at ens læge er en klaphat og har stavet ens efternavn Hjul på vandrejournalen det er sgu da åndet mand! heldigvis slår alle andre mig jo bare op på mit cpr.nummer, så de får det skrevet rigtigt, men hold da op....jeg blir da tit spurgt hvordan vi staver Juhl, men jeg har ikke prøvet at få det stavet som et decideret Hjul

Da jeg skulle scannes første gang har de på svangre amb. skrev mit navn Sabina Jul - Jeg hedder SabRina JuUl, har så efterfølgende fået "Olsen" bagpå efter min mand - men tør da ikke tænke på hvordan de vil have stavet det..

Hihih

Kram SABRINA JUUL OLSEN

35+0

Anmeld

12. april 2010

otlitrom

KaMa skriver:

Dumt!!

Min vandrejournal er værre: Min læge bad mig veje mig, og jeg måtte ikke tage skoene af: "Her i huset vejer vi med sko"... Okay, fedt nok, når man har store La Cross støvler på. Det resulterede i, at min angivet vægt på jounalen er 5 kilo mere end, hvad jeg vejer mig til herhjemme.. er så forfængelig og vred over det!!

Ej undksyld, men hvad FAN*EN er det også for noget??! Jeg var blevet ædder-spændt, hvis det var mig!! Kan godt forstå du er sur! klaphat!

Undskyld Tjuhl, sidespring fra din tråd..

Anmeld

12. april 2010

Pige2009

Det var da mystisk. Ved min læge var det lægesekretæren der udfyldte alle oplysninger, og hun spurgte ind til navne, beskæftigelse osv., så der var ingen fejl

Synes det er sjovt, at efternavnet er stavet forkert, når de plejer at slå op under CPR Hjul.... Griner.

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.