Da min mor for snart 7 år siden, fødte min lillesøster, havde der været en masse bøvl, og af flere grunde kom min søster ikke direkte op på min mor, men skulle hasteindlægges på børneafdelingen (eller hvor sådan nogen bliver lagt) og de havde ikke tid til at tjekke at den der strimmel som både skal sidde på barnets og moderens arm var det samme, og det var helt af ht.
Da min mor så nogen timer efter så min søster for første gang, var den der lille seddel der er på babyvognen BLÅ, men men det var altså en pige, på seddelen stod der SUSANNE NIELSEN, men min mor hedder Christina Poulsen, og nummeret min mor havde passede ikke sammen med det nummer min søster havde fået på den der strimmel der er rundt om armen.. Der lå en lille dreng ved siden af i sin egen vogn, og han havde fået en LYSERØD seddel i sin vogn, men min mors navn på.. Så der var totalt forvirring deroppe, på Kolding Sygehus, hvor jeg skal føde!!! 
Men det var så det rigtige barn, der lå i den der babyvogn, hvilket jo var heldigt nok.. Og hun fik det helt rigtige barn med hjem! -Heldigvis!
Anmeld