aj altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

så opdager man at ens læge er en klaphat og har stavet ens efternavn Hjul på vandrejournalen det er sgu da åndet mand! heldigvis slår alle andre mig jo bare op på mit cpr.nummer, så de får det skrevet rigtigt, men hold da op....jeg blir da tit spurgt hvordan vi staver Juhl, men jeg har ikke prøvet at få det stavet som et decideret Hjul

ja det er typisk....

gæt hvor ofte jeg bliver spugt til mit mellemnavn!! Ifversen..... og ja det er med både F og V:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

oo

businesstigger skriver:

Hehehe han har da vist haft tankerne et andet sted.

Men på den anden side hvis han skal lave fejl er det vel godt nok at det er i stavningen og ikke noget andet

ja! det kan du have ret i...hun er også en spøjs dame. vist egentlig en meget god læge, men lidt kuk kuk også

Anmeld

12. april 2010

smokin

Anke skriver:

Tja, i min vandrejournal står der, at min kæreste er cykelsmed - og han er altså automekaniker!

De er vist ikke altid lige gode til at udfylde de papirer...

KH, Anke

hahahahaha jeg fik helt ondt i maven da jeg læste det.... for satan haha

Anmeld

12. april 2010

smokin

Tjuhl skriver:

så opdager man at ens læge er en klaphat og har stavet ens efternavn Hjul på vandrejournalen det er sgu da åndet mand! heldigvis slår alle andre mig jo bare op på mit cpr.nummer, så de får det skrevet rigtigt, men hold da op....jeg blir da tit spurgt hvordan vi staver Juhl, men jeg har ikke prøvet at få det stavet som et decideret Hjul

Kan du ikke lige fixe med en kuglepen et T?

Anmeld

12. april 2010

oo

ka-ri-na skriver:

ja det er typisk....

gæt hvor ofte jeg bliver spugt til mit mellemnavn!! Ifversen..... og ja det er med både F og V:0)

åååhja! det var meget værre dengang jeg hed Høybye (mit pigenavn) - DET kan folk ikke stave. når man så har stavet det, var første spørgsmål ALTID "er du i familie med Krumme?"

Anmeld

12. april 2010

oo

Zette skriver:

Kan du ikke lige fixe med en kuglepen et T?

HAHA! hvor godt - jo

Anmeld

12. april 2010

smokin

HAHA! hvor godt - jo

Mit fornavn kan staves på måder du ikke troede var mulige.... jeg har set en præstere at putte to s'er og 3 t'er i Lissettte.... Okay fri for at stamme. Jeg hedder Lizette

Den mest anvendte er nok to z'er i navnet.... ak ja

Anmeld

12. april 2010

MariaJ

Tjuhl skriver:

Ej, den var ikke så god.... Men så længe det ikke bliver overført direkte til fødselsattesten

Man må sige stavning er en af de få fordele ved at bære det gode danske navn Jensen (selvom her i Norge spørger de nu altid om det er med et eller to s'er)

Anmeld

12. april 2010

MariaJ

Tjuhl skriver:

åååhja! det var meget værre dengang jeg hed Høybye (mit pigenavn) - DET kan folk ikke stave. når man så har stavet det, var første spørgsmål ALTID "er du i familie med Krumme?"

Jeg er ked af at sige det, men det var altså også min første tanke

Anmeld

12. april 2010

oo

MariaJ skriver:

Jeg er ked af at sige det, men det var altså også min første tanke

haha - svaret er ja, men langt ude. en granfætter fims ting...jeg har aldrig mødt ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.