aj altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.579 visninger
29 svar
0 synes godt om
12. april 2010

oo

så opdager man at ens læge er en klaphat og har stavet ens efternavn Hjul på vandrejournalen det er sgu da åndet mand! heldigvis slår alle andre mig jo bare op på mit cpr.nummer, så de får det skrevet rigtigt, men hold da op....jeg blir da tit spurgt hvordan vi staver Juhl, men jeg har ikke prøvet at få det stavet som et decideret Hjul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

AWO

Tja, i min vandrejournal står der, at min kæreste er cykelsmed - og han er altså automekaniker!

De er vist ikke altid lige gode til at udfylde de papirer...

KH, Anke

Anmeld

12. april 2010

Low

Tjuhl skriver:

så opdager man at ens læge er en klaphat og har stavet ens efternavn Hjul på vandrejournalen det er sgu da åndet mand! heldigvis slår alle andre mig jo bare op på mit cpr.nummer, så de får det skrevet rigtigt, men hold da op....jeg blir da tit spurgt hvordan vi staver Juhl, men jeg har ikke prøvet at få det stavet som et decideret Hjul

Hvor trist alligevel hehe . Kan han ikke ændre det?

Forresten så hvis det ikke gør noget så følger jeg lidt med her i din graviditet for jeg synes det er spændene at i har været alle mulige behandlinger igennem og så laver i en lille trold selv, helt hjemmelavet

Anmeld

12. april 2010

Dictes mor

He he, som nævnt andetsteds, så er det nok fordi du begynder at blive lidt rund i det

Anmeld

12. april 2010

BinaMor

på mine scannings billeder står der Sabrina jeg hedder sabina..

lille fejl.. men det er jo ikke mig helt.. hehehh.. man vænner sig til det

Anmeld

12. april 2010

businesstigger

Hehehe han har da vist haft tankerne et andet sted.

Men på den anden side hvis han skal lave fejl er det vel godt nok at det er i stavningen og ikke noget andet

Anmeld

12. april 2010

oo

Anke skriver:

Tja, i min vandrejournal står der, at min kæreste er cykelsmed - og han er altså automekaniker!

De er vist ikke altid lige gode til at udfylde de papirer...

KH, Anke

aj! jeg har slet ikke læst hvad hun har skrevet vi laver...jeg må straks finde min sherlock holmes hat frem og læse det hele med min monokel

Anmeld

12. april 2010

oo

Low skriver:

Hvor trist alligevel hehe . Kan han ikke ændre det?

Forresten så hvis det ikke gør noget så følger jeg lidt med her i din graviditet for jeg synes det er spændene at i har været alle mulige behandlinger igennem og så laver i en lille trold selv, helt hjemmelavet

jeg tror ikke hun kan ændre det nu, nu har ham scanningsmanden også skrevet en masse i den. det går nok, jeg blev bare helt "hallo mand! hvor svært kan det være - og der er sgu da ikke nogen der hedder Hjul!" (eller det er der nok, men ikke mig )

følg endelig med....det er også lidt spøjst! scanningsmanden synes det var vildt morsomt

Anmeld

12. april 2010

oo

Majastina skriver:

He he, som nævnt andetsteds, så er det nok fordi du begynder at blive lidt rund i det

ooooh! hvor er du OND! jeg har faktisk ikke taget på endnu (derimod tabt mig yderligere et kilo), men min mave er da godt nok vokset!! det er ved at blive sådan en bold på forsiden af kroppen der bare har sit helt eget liv

Anmeld

12. april 2010

oo

gabriellasmor skriver:

på mine scannings billeder står der Sabrina jeg hedder sabina..

lille fejl.. men det er jo ikke mig helt.. hehehh.. man vænner sig til det

nej, det er jo det...man synes ikke heeeelt det er en selv, vel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.