hvilke symptomer kan man snyde sig til og hvil kan man ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Riksen

businesstigger skriver:

Jeg havde selv en SA i feb. og jeg har det lige som du beskriver. Hvis eller når det lykkes at blive gravid igen vil jeg være panisk de første 12 uger hver gang jeg skal på toilettet for at det skulle begynde at bløde igen.

Ja, så ved vi præcis, hvordan vi har det. Det er ikke rart... men man er jo nødt til at tro på, at det lykkes ellers kan man jo lige så godt lade være med at prøve.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

grinny

Dansker i England skriver:

Jeg tror også, man kan snyde sig til det meste, men f. eks. spændte bryster og ekstra hvidt udflåd har jeg kun haft, da jeg var gravid (og så igen nu!!!!!*)

Det er sjovt du skriver det med ekstra hvidt udflåd fordi det har jeg nemlig også fået mere af inden for den sidste uge hvor jeg samtidig fik en masse smerter i samme side som da jeg havde ÆL, og jeg tror det kunne være ligamentsmerter.

Har testdag om en uge, nej hvor jeg håber den er der

Anmeld

12. april 2010

VIPpigen

Riksen skriver:

Ja, det er frustrerende ikke at vide om man er tosset, eller om man har haft reelle symptomer fx grundet en biokemisk graviditet.

Jeg forstår godt din bekymring... havde selv en MA i november, var i 11.uge, da jeg begyndte at pletbløde en smule. Så næste gang jeg bliver gravid, vil jeg være meget bekymret for blødning - også selvom det ikke altid betyder dårligt nyt. Men heldigvis er de fleste historier gode historier med happy endings, så jeg tror helt bestemt, at din graviditet resulterer i noget rigtigt dejligt

Det er meget underligt ikke at kende sin egen krop, den burde man jo kende bedst selv...

Forstår godt din nervøsitet/skræk, når man har prøvet det før, tror også det er derfor jeg har lidt siddende, hvis jeg nu bare vidste det havde været en biokemisk graviditet, eller ej, så ville jeg nok stole lidt mere på min krop, tror helt sikkert det er fordi jeg ikke ved det med sikkerhed, at jeg går og er lidt nervøs...

Håber også det går godt, og der kommer et lille vidunder ud af det, det ville være noget af det dejligste

Håber da der snart er bid til alle jer andre

Anmeld

12. april 2010

Dansker i England

grinny skriver:

Det er sjovt du skriver det med ekstra hvidt udflåd fordi det har jeg nemlig også fået mere af inden for den sidste uge hvor jeg samtidig fik en masse smerter i samme side som da jeg havde ÆL, og jeg tror det kunne være ligamentsmerter.

Jeg krydser fingre for dig . Jeg ved ikke med andre, men jeg har kun oplevet så meget hvidt udflåd under graviditet.

Anmeld

12. april 2010

VIPpigen

grinny skriver:

herfra

Anmeld

12. april 2010

Dansker i England

VIPpigen skriver:

Det er meget underligt ikke at kende sin egen krop, den burde man jo kende bedst selv...

Forstår godt din nervøsitet/skræk, når man har prøvet det før, tror også det er derfor jeg har lidt siddende, hvis jeg nu bare vidste det havde været en biokemisk graviditet, eller ej, så ville jeg nok stole lidt mere på min krop, tror helt sikkert det er fordi jeg ikke ved det med sikkerhed, at jeg går og er lidt nervøs...

Håber også det går godt, og der kommer et lille vidunder ud af det, det ville være noget af det dejligste

Håber da der snart er bid til alle jer andre

Nu spørger jeg måske lidt underligt, men hvad er en biokemist graviditet?

Anmeld

12. april 2010

VIPpigen

Nu spørger jeg måske lidt underligt, men hvad er en biokemist graviditet?

Hihi... Vidste heller ikke der var noget der hed det, før jeg kom herind. Men det skulle være hvor æget er blevet befrugtet, men sætter sig ikke fast i livmoderen, så den kommer ud som en alm. mens.... tror det var sådan noget jeg fik forklaret.... så nåede dårlig nok at opdage noget før det var slut igen...

Anmeld

12. april 2010

Dansker i England

VIPpigen skriver:

Hihi... Vidste heller ikke der var noget der hed det, før jeg kom herind. Men det skulle være hvor æget er blevet befrugtet, men sætter sig ikke fast i livmoderen, så den kommer ud som en alm. mens.... tror det var sådan noget jeg fik forklaret.... så nåede dårlig nok at opdage noget før det var slut igen...

ok. tak for svar.

Anmeld

12. april 2010

VIPpigen

ok. tak for svar.

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.