Riksen skriver:
Ja, det er frustrerende ikke at vide om man er tosset, eller om man har haft reelle symptomer fx grundet en biokemisk graviditet.
Jeg forstår godt din bekymring... havde selv en MA i november, var i 11.uge, da jeg begyndte at pletbløde en smule. Så næste gang jeg bliver gravid, vil jeg være meget bekymret for blødning - også selvom det ikke altid betyder dårligt nyt. Men heldigvis er de fleste historier gode historier med happy endings, så jeg tror helt bestemt, at din graviditet resulterer i noget rigtigt dejligt
Det er meget underligt ikke at kende sin egen krop, den burde man jo kende bedst selv... 
Forstår godt din nervøsitet/skræk, når man har prøvet det før, tror også det er derfor jeg har lidt siddende, hvis jeg nu bare vidste det havde været en biokemisk graviditet, eller ej, så ville jeg nok stole lidt mere på min krop, tror helt sikkert det er fordi jeg ikke ved det med sikkerhed, at jeg går og er lidt nervøs...
Håber også det går godt, og der kommer et lille vidunder ud af det, det ville være noget af det dejligste
Håber da der snart er bid til alle jer andre
Anmeld