hvilke symptomer kan man snyde sig til og hvil kan man ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

Sofiedk

Det med at tisse hele tiden har jeg oplevet en del gange når jeg virkelig har troet på at den var der de sidste dage inden mens. Ikke hver gang overhoved, men har nogle gange vågnet flere gange om natten og skulle tisse uden overhoved at være gravid.

Men udflåd og ømme bryster tror jeg altså er noget sværere at snyde sig til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

businesstigger

Tak for jeres svar og input!

Det er spændende at høre hvor forskelligt det kan være med symptomer. Det virker som det er meget individuelt hvad der er snyde symptomer og hvad der er til at stole på.

Jeg må væbne mig med tålmodighed og vente at se hvad testen siger i næste uge.

Anmeld

12. april 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Tak for jeres svar og input!

Det er spændende at høre hvor forskelligt det kan være med symptomer. Det virker som det er meget individuelt hvad der er snyde symptomer og hvad der er til at stole på.

Jeg må væbne mig med tålmodighed og vente at se hvad testen siger i næste uge.

Det tror jeg du har ret i.. Hvad det snyder den ene, er måske helt reelt for den anden.

Er der nogen der kender til hedeture som graviditetstegn/symptom/gene?

Anmeld

12. april 2010

VIPpigen

kitty skriver:

Det tror jeg du har ret i.. Hvad det snyder den ene, er måske helt reelt for den anden.

Er der nogen der kender til hedeture som graviditetstegn/symptom/gene?

Mine aller første tegn har været at jeg har haft det kanon varmt, har sovet med vinduet åbent om natten, ellers var jeg ved at dø... Syntes selv det er et mærkligt symptom, men den var hvertfald god nok, efter noget tid kom kvalme, ømme bryster, og da jeg troede der ikke ville være mere, kom der udflåd. Er nu 5+5.

Anmeld

12. april 2010

Riksen

Hm... havde ellers lovet mig selv, at jeg ikke ville deltage i symptom-debatter, da jeg blev slemt skuffet i vinters, hvor min mens kom nogle dage forsinket... men altså... jeg melder mig forsigtigt under fanen.

Jeg oplever jag i brysterne, træthed (meget!), øget tissetrang, mood-swings big time! Har I andre også oplevet det?

Jeg frygter, at det er noget jeg bilder mig ind, men jeg kan ikke lade være med at sammenligne de eventuelle tegn med da jeg var gravid i efteråret. Meget farligt!!

Anmeld

12. april 2010

businesstigger

Riksen skriver:

Hm... havde ellers lovet mig selv, at jeg ikke ville deltage i symptom-debatter, da jeg blev slemt skuffet i vinters, hvor min mens kom nogle dage forsinket... men altså... jeg melder mig forsigtigt under fanen.

Jeg oplever jag i brysterne, træthed (meget!), øget tissetrang, mood-swings big time! Har I andre også oplevet det?

Jeg frygter, at det er noget jeg bilder mig ind, men jeg kan ikke lade være med at sammenligne de eventuelle tegn med da jeg var gravid i efteråret. Meget farligt!!

Jeg synes selv jeg oplever at nogle symptomer er "snyde" symptomer, mens andre kun har været der når jeg har været gravid. Kan lidt konkludere på tråden her at det kan varriere fra person til person hvilke der er snyde symptomer og hvilke der er reele.

Jeg kender også godt det her med ikke rigtigt at ture tro på symptomerne. Jeg håber for dig at dine symptomer er reele. Jeg slås selv med mine forventninger denne gang.

Anmeld

12. april 2010

VIPpigen

Riksen skriver:

Jeg frygtede også bare det var mit sind, og min krop der spillede mig et pus da jeg fandt ud af jeg var gravid. Det er kun en uge siden jeg fandt ud af den var god nok, og havde gået i næsten en uge, og ventede på mens.

Tror der har været en biokemisk graviditet i marts (ved det ikke med sikkerhed) og der var nogen af de tegn nemlig som jeg også fik denne gang.

Forstår godt man ikke tør håbe for meget, det var sådan jeg havde det sidste tirsdag da min mens skulle være startet, og derfor valgte jeg at vente til efter påske med at teste, blev dog næsten tvunget på apoteket 2 påskedag for at købe en test, som var positiv.

Syntes bare det er svært de første måneder, er SÅ bange for at miste, og kender ikke ordentlig de smerter/jag jeg får, så nogen gange frygter jeg det kan være tegn på SA. Det er selvom de jag kun vare 2 sek. hehe.

Så der er mange ting der kan spille en et puds, desværre også ens egen krop

Anmeld

12. april 2010

Riksen

businesstigger skriver:

Jeg synes selv jeg oplever at nogle symptomer er "snyde" symptomer, mens andre kun har været der når jeg har været gravid. Kan lidt konkludere på tråden her at det kan varriere fra person til person hvilke der er snyde symptomer og hvilke der er reele.

Jeg kender også godt det her med ikke rigtigt at ture tro på symptomerne. Jeg håber for dig at dine symptomer er reele. Jeg slås selv med mine forventninger denne gang.

Ja, det er ikke til at finde ud af om symptomerne virkelig ER symptomer eller bare tegn på sindssyge

Jeg skubber tanken fra mig hver gang jeg får en fornemmelse af, at jeg muligvis kunne være gravid - bliver nødt til at forvente det værste. Men det er svært!

Tak, jeg håber også at det lykkes for dig denne gang.

Anmeld

12. april 2010

Riksen

VIPpigen skriver:

Jeg frygtede også bare det var mit sind, og min krop der spillede mig et pus da jeg fandt ud af jeg var gravid. Det er kun en uge siden jeg fandt ud af den var god nok, og havde gået i næsten en uge, og ventede på mens.

Tror der har været en biokemisk graviditet i marts (ved det ikke med sikkerhed) og der var nogen af de tegn nemlig som jeg også fik denne gang.

Forstår godt man ikke tør håbe for meget, det var sådan jeg havde det sidste tirsdag da min mens skulle være startet, og derfor valgte jeg at vente til efter påske med at teste, blev dog næsten tvunget på apoteket 2 påskedag for at købe en test, som var positiv.

Syntes bare det er svært de første måneder, er SÅ bange for at miste, og kender ikke ordentlig de smerter/jag jeg får, så nogen gange frygter jeg det kan være tegn på SA. Det er selvom de jag kun vare 2 sek. hehe.

Så der er mange ting der kan spille en et puds, desværre også ens egen krop

Ja, det er frustrerende ikke at vide om man er tosset, eller om man har haft reelle symptomer fx grundet en biokemisk graviditet.

Jeg forstår godt din bekymring... havde selv en MA i november, var i 11.uge, da jeg begyndte at pletbløde en smule. Så næste gang jeg bliver gravid, vil jeg være meget bekymret for blødning - også selvom det ikke altid betyder dårligt nyt. Men heldigvis er de fleste historier gode historier med happy endings, så jeg tror helt bestemt, at din graviditet resulterer i noget rigtigt dejligt

Anmeld

12. april 2010

businesstigger

Riksen skriver:

Ja, det er frustrerende ikke at vide om man er tosset, eller om man har haft reelle symptomer fx grundet en biokemisk graviditet.

Jeg forstår godt din bekymring... havde selv en MA i november, var i 11.uge, da jeg begyndte at pletbløde en smule. Så næste gang jeg bliver gravid, vil jeg være meget bekymret for blødning - også selvom det ikke altid betyder dårligt nyt. Men heldigvis er de fleste historier gode historier med happy endings, så jeg tror helt bestemt, at din graviditet resulterer i noget rigtigt dejligt

Jeg havde selv en SA i feb. og jeg har det lige som du beskriver. Hvis eller når det lykkes at blive gravid igen vil jeg være panisk de første 12 uger hver gang jeg skal på toilettet for at det skulle begynde at bløde igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.