Riksen skriver:
Hm... havde ellers lovet mig selv, at jeg ikke ville deltage i symptom-debatter, da jeg blev slemt skuffet i vinters, hvor min mens kom nogle dage forsinket... men altså... jeg melder mig forsigtigt under fanen.
Jeg oplever jag i brysterne, træthed (meget!), øget tissetrang, mood-swings big time! Har I andre også oplevet det?
Jeg frygter, at det er noget jeg bilder mig ind, men jeg kan ikke lade være med at sammenligne de eventuelle tegn med da jeg var gravid i efteråret. Meget farligt!!
Jeg frygtede også bare det var mit sind, og min krop der spillede mig et pus da jeg fandt ud af jeg var gravid. Det er kun en uge siden jeg fandt ud af den var god nok, og havde gået i næsten en uge, og ventede på mens.
Tror der har været en biokemisk graviditet i marts (ved det ikke med sikkerhed) og der var nogen af de tegn nemlig som jeg også fik denne gang.
Forstår godt man ikke tør håbe for meget, det var sådan jeg havde det sidste tirsdag da min mens skulle være startet, og derfor valgte jeg at vente til efter påske med at teste, blev dog næsten tvunget på apoteket 2 påskedag for at købe en test, som var positiv.
Syntes bare det er svært de første måneder, er SÅ bange for at miste, og kender ikke ordentlig de smerter/jag jeg får, så nogen gange frygter jeg det kan være tegn på SA. Det er selvom de jag kun vare 2 sek.
hehe.
Så der er mange ting der kan spille en et puds, desværre også ens egen krop 
Anmeld