hvilke symptomer kan man snyde sig til og hvil kan man ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.588 visninger
28 svar
0 synes godt om
11. april 2010

businesstigger

Hej tøser

Er der nogle af jer der ved eller har bud på hvilke symptomer kan man snyde sig selv til og hvilke er reele?

Jeg ved at kvalme er jo noget mange føler når de ønsker at være gravide. Det samme med oppustethed og træthed.

Men er der nogle symptomer der ikke kan snyde? Fx. meget udflåd - kan man tænke sig til det? Eller at skulle tisse non stop?

Selv har jeg de sidste 3 dage skulle tisse absolut hele tiden, og tænker selvf. at det kunne være et tidligt tegn (er ca 2+5 i dag)

Hvad siger I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Jordbærpigen

Synes jeg har hørt, at man kan snyde sig til det meste.. Faktisk så meget, at man næsten burde være gravid, selvom man ikke er det

Anmeld

11. april 2010

Sujan

De sidste par måneder har jeg konstant skulle tisse.. Jeg er ikke gravid.. Det har noget med den muskel at gøre der fortæller hjernen man skal tisse.. Den kan ind imellem påvirkes så man føler man skal tisse hele tiden.. Så tror stadig det et psykisk

Anmeld

11. april 2010

businesstigger

Det er ikke umuligt. Jeg synes bare min egen erfaring er at der er nogle snyde symptomer der er nogenlunde de samme hver måned, og så er der et par symptomer der kun har været der når jeg har været gravid.

Og det med tisseriet er ikke et jeg har prøvet før som "snyde symptom". Men havde det da jeg var gravid første gang.

Men det er ikke til at blive klog på

Anmeld

11. april 2010

otlitrom

Jeg tror at man kan snyde sig selv til meget, men nogle symptomer tror jeg ikke man kan "skabe" selv.. Bl.a. det med tisseriet, for det er jo strækreceptorer der afgør den følelse...

Hmm...

Det svar gav vist ikke den store udredning

Håber den er der

Anmeld

11. april 2010

Dansker i England

kitty skriver:

Jeg tror at man kan snyde sig selv til meget, men nogle symptomer tror jeg ikke man kan "skabe" selv.. Bl.a. det med tisseriet, for det er jo strækreceptorer der afgør den følelse...

Hmm...

Det svar gav vist ikke den store udredning

Håber den er der

Jeg tror også, man kan snyde sig til det meste, men f. eks. spændte bryster og ekstra hvidt udflåd har jeg kun haft, da jeg var gravid (og så igen nu!!!!!*)

Anmeld

11. april 2010

businesstigger

Dansker i England skriver:

Jeg tror også, man kan snyde sig til det meste, men f. eks. spændte bryster og ekstra hvidt udflåd har jeg kun haft, da jeg var gravid (og så igen nu!!!!!*)

Det lyder da lovende hvornår har du testdag?

Anmeld

11. april 2010

Dansker i England

businesstigger skriver:

I går men den jeg havde, virkede ikke - fik hverken kontrol-streg eller noget. Så jeg må købe en ny i morgen.

Anmeld

11. april 2010

Dansker i England

businesstigger skriver:

Hvor mange symptomer har du? Er det kun det ekstra tisseri, eller er der mere?

Anmeld

11. april 2010

businesstigger

Dansker i England skriver:

Hvor mange symptomer har du? Er det kun det ekstra tisseri, eller er der mere?

Jeg stoler ikke så meget på de andre symptomer som kvalme og træthed. Det har jeg haft før uden at være gravid.

Synes til gengæld at jeg har mere udflåd end jeg plejer - er bogstavlig talt våd i trussen ind i mellem. Og det er også et symptom jeg kun kan huske at have haft når den har været der.

Men det er stadig tidligt. ør ikke rigtigt tro fra eller til lige nu.

Håber du får en brugbar test i morgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.