Arbejde på deltid og løn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Nej det er for alle som er på deltid uanset om det er en fast stilling, vikariat eller midlertidig stilling.. I pædagogverdenen er en fuldtidsstilling jo som regel 32 timer. Der findes ik mange stillinger på 37 timer. Så dagpenge er en fed løsning, da man får suppleret op til 37 timer.. men, men, men...

Ok...tænker bare det er lidt fusket, for så kunne jeg jo vælge at arbejde fuldtid...vidste ikke de fleste stillinger var 32 timer...er det ikke primært indenfor normalområdet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Anonym

Eva skriver:

Ok...tænker bare det er lidt fusket, for så kunne jeg jo vælge at arbejde fuldtid...vidste ikke de fleste stillinger var 32 timer...er det ikke primært indenfor normalområdet?

Du kan ikke "vælge" at arbejde fuldtid og samtidig få supplerende dagpenge.. dén har de tænkt over Det er kun meget få stillinger som er på 37 timer, også indenfor special. Sådan er det i hvert fald hér i Østjylland.. Det kan tælles på én hånd, de stillinger på 37 timer jeg har set og de fleste har været i vuggestue..

Anmeld

11. april 2010

Lullaby

Tak.. jeg troede egentlig bare man startede lige efter...vil jo gerne have det ud af verden, hurtigst..

Det kan du også godt. Du går bare ind på dit su-lån og betaler tilbage i dit tempo

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Du kan ikke "vælge" at arbejde fuldtid og samtidig få supplerende dagpenge.. dén har de tænkt over Det er kun meget få stillinger som er på 37 timer, også indenfor special. Sådan er det i hvert fald hér i Østjylland.. Det kan tælles på én hånd, de stillinger på 37 timer jeg har set og de fleste har været i vuggestue..

Ej, det var skam heller ikke det jeg mente. Jeg mente at hvis jeg valgte at supp. op, så ville jeg føle mig en smule beregnende og så kunne jeg da lige så godt arbejde fuldtid.

Men altså, 32 timer eller mindre er helt sikkert det jeg skal..er det helt normalt at få supp. op og er der ikke tidsgrænse på det..?

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

MorpåSjælland skriver:

Det kan du også godt. Du går bare ind på dit su-lån og betaler tilbage i dit tempo

Ok, super...kan man sætte det så højt man vil? altså hvis man har lidt ekstra så smide dem i puljen..

Anmeld

11. april 2010

Anonym

Eva skriver:

Ej, det var skam heller ikke det jeg mente. Jeg mente at hvis jeg valgte at supp. op, så ville jeg føle mig en smule beregnende og så kunne jeg da lige så godt arbejde fuldtid.

Men altså, 32 timer eller mindre er helt sikkert det jeg skal..er det helt normalt at få supp. op og er der ikke tidsgrænse på det..?

Hehe okay på dén måde

Du kan få suppleret op i 30 uger i hvert kalenderår.. men det er da værs at tage med, hvis man opfylder kravene osv.

Anmeld

11. april 2010

Lullaby

Ok, super...kan man sætte det så højt man vil? altså hvis man har lidt ekstra så smide dem i puljen..

Ja og når du laver frivillig indbetaling så bestemmer du selv og hvis de laver det for dig sætter de en min grænse så det kan godt betale sig at starte først. Og uanset hvad kan du indbetale mere end du plejer hvis du af en eller anden grund har mange penge en måned f.eks. når børnepengene kommer

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Hehe okay på dén måde

Du kan få suppleret op i 30 uger i hvert kalenderår.. men det er da værs at tage med, hvis man opfylder kravene osv.

Ok... det er da værd at tage med så...

Anmeld

11. april 2010

Anonym

Eva skriver:

Ok... det er da værd at tage med så...

Ja undersøg det når det bliver aktuelt

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Ja undersøg det når det bliver aktuelt

Det vil jeg gøre, når jeg om laaaang tid er færdig... Tak for hjælpen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.