Arbejde på deltid og løn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.446 visninger
42 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. april 2010

Honningblomst

Hej piger...

Jer der har valgt at arbejde på deltid, hvad tjener I og gerne jer der arbejder indenfor det ikke så højt betalte område som feks pædagog..

Sidder og regner, nu min søn er kommet ind på den efterskole han vil, og jeg ikke kan få ekstra tilskud...så skal lige finde 3500kr om måneden og der ved jeg sgu ikke om deltid kan hænge sammen, desværre...

I kan svare som anonym...

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Anonym

Jeg er pædagog og arbejder på deltid 27 timer. Jeg tjener knap 12000 efter skat.

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Jeg er pædagog og arbejder på deltid 27 timer. Jeg tjener knap 12000 efter skat.

Ej...det er fint... altså, det er det jeg har nu på su og lån og det kan jeg fint klare...skal selvfølgelig lige tænke over der kommer tilbagebetaling af lån..

Anmeld

11. april 2010

Anonym

Eva skriver:

Ej...det er fint... altså, det er det jeg har nu på su og lån og det kan jeg fint klare...skal selvfølgelig lige tænke over der kommer tilbagebetaling af lån..

Ok. Men der kan være forskel alt efter om man får tillæg osv. Jeg får fx. også handicaptillæg osv. Men helt præcist får jeg 11800 udbetalt

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Ok. Men der kan være forskel alt efter om man får tillæg osv. Jeg får fx. også handicaptillæg osv. Men helt præcist får jeg 11800 udbetalt

Ok.. det er tusind mindre end jeg får nu, kan jeg se... men ja, der er jo selvfølgelig forskel, men det er helt sikkert det ikke bliver normalområdet jeg skal ud i...

Anmeld

11. april 2010

Bayze

Eva skriver:

Hvis det er studielån du taler om, så påbegynder du jo først tilbagebetalingen 2 år efter endt uddannelse. Og der har din økonomi jo atter ændret sig, idet dine børn er blevet ældre og din dreng er ikke på efterskole mere....

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

Bayze skriver:

Hvis det er studielån du taler om, så påbegynder du jo først tilbagebetalingen 2 år efter endt uddannelse. Og der har din økonomi jo atter ændret sig, idet dine børn er blevet ældre og din dreng er ikke på efterskole mere....

Åh, er det efter tå år man begynder...jamen, det passer så på dato med når jeppe starter efterskole.. er førdig juni 2011 og jeppe starter aug. 2013.,...det er sgu da perfekt planlægning, hva... men ellers overlever vi nok alle et år med fuldtid...så er Konrad jo også i skole...

Anmeld

11. april 2010

Bayze

Eva skriver:

Åh, er det efter tå år man begynder...jamen, det passer så på dato med når jeppe starter efterskole.. er førdig juni 2011 og jeppe starter aug. 2013.,...det er sgu da perfekt planlægning, hva... men ellers overlever vi nok alle et år med fuldtid...så er Konrad jo også i skole...

Ja, det tænker jeg også:-) Hvis det lige en periode er nødvendigt at arbejde fuld tid så går det også, hvis du har udsigter til at det fx året efter kan lade sig gøre at gå på deltid som du gerne vil. 

Kender det godt fra min egen barselsplanlægning. Det bliver altså bare heller ikke som jeg aller helst vil have det, for det er bare for dyrt. Så der må kappes en hæl og en tå og en næse eller hvad det nu hedder () og så må bettefisen altså ud i pasning lidt før jeg først havde forestillet mig. Men det går nok endda....

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

Bayze skriver:

Ja, det tænker jeg også:-) Hvis det lige en periode er nødvendigt at arbejde fuld tid så går det også, hvis du har udsigter til at det fx året efter kan lade sig gøre at gå på deltid som du gerne vil. 

Kender det godt fra min egen barselsplanlægning. Det bliver altså bare heller ikke som jeg aller helst vil have det, for det er bare for dyrt. Så der må kappes en hæl og en tå og en næse eller hvad det nu hedder () og så må bettefisen altså ud i pasning lidt før jeg først havde forestillet mig. Men det går nok endda....

Lige præcis...så må man få det til at passe ind med de muligheder eller umuligheder man har...

Anmeld

11. april 2010

Anonym

Sosu -hj ,,,,    17000 kr udbetalt pr md med alle tillæg ..  Det syntes jeg faktisk er ok ,,,,    Ups arb 35 timer ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.