Arbejde på deltid og løn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Sosu -hj ,,,,   17000 kr udbetalt pr md med alle tillæg ..  Det syntes jeg faktisk er ok ,,,,   Ups arb 35 timer ..

Ok.. ja, det er en fin løn, men det er jo også næsten fuldtid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Anonym

Eva skriver:

Ok.. ja, det er en fin løn, men det er jo også næsten fuldtid..

Det jo det   Det rigtigt fede er så bare at jeg faktisk arbejder max 30 timer , Vi har ikke så travlt

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Det jo det   Det rigtigt fede er så bare at jeg faktisk arbejder max 30 timer , Vi har ikke så travlt

Ok..dejligt for dig... Jeg tænker også 27 timer eller mindre...det ville være så fedt...

Anmeld

11. april 2010

Lullaby

jamen hvis du er færdig august 2011 så skal du betale tilbage januar 2013

Anmeld

11. april 2010

Anonym

Der er jo også den mulighed, at du kan få supplerende dagpenge.. meeeennn synes sgu der er så mange latterlige regler omkring det. Så jeg får det ikke, selvom jeg kunne..

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Der er jo også den mulighed, at du kan få supplerende dagpenge.. meeeennn synes sgu der er så mange latterlige regler omkring det. Så jeg får det ikke, selvom jeg kunne..

Ok...men det er vel mest for dem der ikke har mulighed for at finde et fuldtidsjob, er det ikke? jeg tænker at jeg jo bevidst vælger det, så det er jo lidt noget andet....

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

MorpåSjælland skriver:

jamen hvis du er færdig august 2011 så skal du betale tilbage januar 2013

Ok...ja, det hjælper jo ikke meget...

Anmeld

11. april 2010

Lullaby

Ok...ja, det hjælper jo ikke meget

Næe men jeg faldt bare over en der skrev 2 år efter endt udd. og så ville jeg lige være sikker på at du vidste 2 år ikke er fulde 2 år men årstal-år

Anmeld

11. april 2010

Anonym

Eva skriver:

Ok...men det er vel mest for dem der ikke har mulighed for at finde et fuldtidsjob, er det ikke? jeg tænker at jeg jo bevidst vælger det, så det er jo lidt noget andet....

Nej det er for alle som er på deltid uanset om det er en fast stilling, vikariat eller midlertidig stilling.. I pædagogverdenen er en fuldtidsstilling jo som regel 32 timer. Der findes ik mange stillinger på 37 timer. Så dagpenge er en fed løsning, da man får suppleret op til 37 timer.. men, men, men...

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

MorpåSjælland skriver:

Næe men jeg faldt bare over en der skrev 2 år efter endt udd. og så ville jeg lige være sikker på at du vidste 2 år ikke er fulde 2 år men årstal-år

Tak.. jeg troede egentlig bare man startede lige efter...vil jo gerne have det ud af verden, hurtigst..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.