hvor tit får i blomster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

NoName

nannanadja skriver:

Igår kom min dejlige kæreste hjem med de smukkerste langstilkede roser..10 stk .. de er sååå flotte.

Jeg føler virkelig at jeg er lidt heldig at ha sådan en god mand,vi har været sammen i snart 7 år og har fået blomster en gang hver måned ca...   og blir så glad vær gang

Hvor tit får i andre blomster?

Jeg har været sammen med kæresten i snart 5 år... Jeg har fået en enkelt buket af ham, den fik jeg til min 30 års fødselsdag sidste år... Han siger at blomster visner men gaver holder evigt, så jeg får en ting engang i mellem. Meeen mon ikke jeg får en buket blomster af ham når vores datter kommer til verden her til sommer...

Knus fra NoName 24+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Vidunderligeunger

bob bob 2 gange har jeg fået blomster... men har også kun givet ham en tre gange... Synes det er vældig fint med blomster, men vil da hellere have en ting for de 200 kroner, end noget som visner efter 3 dage... 

vi har været sammen lidt over et år...

Anmeld

11. april 2010

nilletøz

En sjælen gang, når han synes det..

Ellers køber jeg dem selv og siger tak for blomsterne... *GG*

Men jeg får så alt mulig andet, fx. et sødt lille brev/sms, eller gaver..
Sidst jeg fik gave var da vi havde 5års dag, og der fik jeg et ægte D&G ur i sølv, vidste slet ikke hvad jeg sku sige eller gøre.. :O)

Anmeld

11. april 2010

B&J

Jeg får også mere tid gaver af min kæreste men han har givet mig to meget store flotte buketter og den ene var efter jeg havde fri fra arbejde han kom ind i butikken med den til mig alle troede han ville fri min chef løb hen til mig brian frier sku til dig.... grinede bare ... for det gjorde han ikke hihiihi er også lige ung nok til af blive gift..

Anmeld

11. april 2010

Margorie

Min kæreste er for nærrig.. Har nok fået blomster 3 gange på 3 år- og bestemt ikke den dyre slags.. Men det passer mig fint.. Vi ejer nemlig ikke engang en vase haha..

Anmeld

11. april 2010

CS

Nu har jeg pt ingen kæreste - men det skal ikke hindre, så derfor giver jeg mig selv blomster hver uge, fordi jeg eeeeelsker blomster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.