hvor tit får i blomster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

NinaNymannMadsen

er jeg heldig så får jeg nok kun blomster 2-3 gange om året g så det kun hvis de lige har været på tilbud eller sådan noget. men nu har jeg også fået en computer af ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

LinLin

Aldrig! Bryder mig ikke om blomster og har sagt til ham, han hellere må invitere mig ud at spise - det gør han 1-2 gange/måned

Anmeld

11. april 2010

dorthemus

Jeg har ingen kæreste så der får jeg ikke blomster fra...til gengæld har jeg to gange på et halvt år fået blomster fra en anonym giver

Anmeld

11. april 2010

Kløver

hmm her bruger vi det ik rigtigt, nok mere da vi lidt har en aftale om jeg køber selv, så vælger jeg hvad jeg vilhave og får på den måde udskiftet, de potte-blomster der dør fra mig, sker jo engang imellem gg

men ja ville da være rart engang imellem, men behøver ik blomster for at vide han elsker mig

vi har andre måder at vise det på

Anmeld

11. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

ca hver 5 år

Anmeld

11. april 2010

karina1980

tja altså jeg plejer bare at købe nogle og så fortælle ham at nu har han givet mig blomster igen

det meget nemmere og jeg får dem jeg kan lide.

men nu er jeg så hellere ikke super romantisk anlagt og det han heldigvis hellere ikke, men vi elsker hinanden og det viser vi på andre måder,

som min svigerfar en dag så smukt sagde, hvorfor giver noget der bare visner og dør, det jo ikke sådan man ønsker det ske for ens forhold

Anmeld

11. april 2010

Lullaby

Ikke særlig tit fordi jeg synes at blomster er overvurderede og det ved manden godt

Anmeld

11. april 2010

oo

jeg fik blomster en del oftere da vi boede på nørrebro end jeg gør efter vi flyttede herned. mååååååske fordi blomsterhandleren lå i forlængelse af vores gård på nørrebro

jeg tror, at sidst jeg fik blomster var da jeg kom hjem fra hospitalet sidste januar og havde fået fjernet graviditeten udenfor livmoderen, der fik jeg en stor buket solsikker (som er mine absolutte favoritter). men nogle gange kommer han hjem med en eller anden fancy buket fra blomsterhandleren. jeg ELSKER blomster og bliver altid enormt glad, men jeg elsker også når vi kører en lang tur bare for at spise en is et sted hvor vi ved de er gode fx....jeg mener, der er mange måder at vise at man elsker hinanden

Anmeld

11. april 2010

angelmom

Nej jeg har aldrig fået en blomst af en kæreste uden at jeg nærmeste skal tigge om den.

Og jeg har heller ikke på nuværende tidspunkt fået nogle blomster af min kæreste(Mand) men tilgengæld fik jeg et par orginale GUCCI solbriller her i julegave...Og har lige luftet igen at jeg ikke kan bruge dem her om sommeren, men kun når der er "Blødt" lys ( jeg lider af meget følsomme øjene, jeg er ikke blind eller svagsynet, men bliver bare blind når mine øjene bliver udsat for kraftig lys)

Åhh jo også bliver jeg møj forkælet, men jeg ligger ham osse under et mindre pres for at han ikke lige skal glemme mig og min gravide mave..

Anmeld

11. april 2010

Ox.

Når jeg får blomster får jeg altid en buket store flotte Liljer, men nu har jeg selv sagt jeg ikke gider blomster særlig ofte, sor jeg gider ærlig talt ikke passe dem  hehe ..

Så hellere en stor grøn plante der holder længe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.