hvor tit får i blomster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.526 visninger
25 svar
0 synes godt om
11. april 2010

nannanadja

Igår kom min dejlige kæreste hjem med de smukkerste langstilkede roser..10 stk .. de er sååå flotte.

Jeg føler virkelig at jeg er lidt heldig at ha sådan en god mand,vi har været sammen i snart 7 år og har fået blomster en gang hver måned ca...   og blir så glad vær gang

Hvor tit får i andre blomster?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Mira0911

Det sker da en sjælden gang han kommer hjem med blomster...

Anmeld

11. april 2010

Karo

nannanadja skriver:

Igår kom min dejlige kæreste hjem med de smukkerste langstilkede roser..10 stk .. de er sååå flotte.

Jeg føler virkelig at jeg er lidt heldig at ha sådan en god mand,vi har været sammen i snart 7 år og har fået blomster en gang hver måned ca...   og blir så glad vær gang

Hvor tit får i andre blomster?

Jeg får blomster hvis der er sket noget dejligt herhjemme. Som fx. da jeg fandt ud af jeg var gravid (begge gange), efter nakkefoldsscanningen og misdannelsesscanningen eller når vi har møde dag og forlovelsesdag.

Men af og til kommer han også hjem med blomster, uden nogen speciel anledning, bare fordi han havde lyst. Det sker vel et par gange årligt.

Anmeld

11. april 2010

TbCp

Jeg får som regel blomster på vores bryllupsdag og på mors dag, udover det har han ind imellem en buket med hjem bare fordi han elsker mig
Så et sted mellem 3 og 6 gange om året vil jeg tro jeg får blomster

Anmeld

11. april 2010

AnneBJ

Ikke tit nej... 3 gange på de næsten 2 år vi har kendt hinanden... og alle 3 gange var faktisk inden for det første år..

Anmeld

11. april 2010

otlitrom

Jeg har fået blomster én gang mens vi har været sammen, i 4½ år.. Og dem havde svigermor købt og sagt til ham at de skulle gives til mig, fordi det var valentines day...

Jeg er ikke i tvivl om at han elsker mig, men nogle gange synes jeg det ville være dejligt med en buket, eller en enkelt blomst... Overraskelsen i det.... Det liggern bare overhovedet ikke til ham...

Anmeld

11. april 2010

Moma

Vi har været sammen i 15 år, og det kan tælles på én hånd, hvor mange gange, jeg har fået blomster af min mand.

Jeg kender ham jo, så jeg køber de blomster, jeg vil have, selvom det slet ikke er det samme  - hæ hæ 

Anmeld

11. april 2010

E.T

ikke så tit, men jeg arbejder også som blomsterbinder ved siden af mit studie og har gjort det i 10 år. Så han synes ikke jeg er så nem at købe blomster til 

Men det gør heller ikke noget, jeg køber rigeligt med blomster til mig selv

Anmeld

11. april 2010

LouiseNielsen

Ikke heeelt vild tit..... Men det sker! Og heldigvis for at det ikke er noget som sker en gang i mdr eller hver 2 mdr, for så ville der jo ikke være meget specielt i det når jeg så fik en buket..... Også vil jeg hellere have dem en dag uden grund, frem for hvis han kom med dem på års dage osv.....

Anmeld

11. april 2010

Dansker i England

Jeg har aldrig fået blomster af min mand, men jeg behøver dem heller ikke. Til gengæld får jeg en gang i mellem nogle fantastiske smykker af ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.