Temalørdag på DR2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2010

oo

Munder skriver:

Hvor er du dog kær...og herlig... gravid

tak jeg tænkte også "hallo fister! don't mess with a pregnant woman!" - og især ikke en lækkersulten en af slagsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Bayze

Tjuhl skriver:

helt enig!

og ja...jeg er sådan lidt...menstruationsagtig, bare 13 uger gravid, du ved

OOhh yes, I know!!

Så sent som tidligere i dag så jeg en udsendelse om SINDSSYGE kvinder der lever gennem deres små døtre og presser dem ud i sådan nogle mini miss konkurrencer hvor det handler om at se ud og agere som små overmakeuppede voksne og i det hele taget udelukkende at opnå anerkendelse på deres udseende og en ekstrem konventionel kvindelighed. Jeg brækker mig over sådan noget og jeg skældte og smeldte og fråden stod i mundvigerne - så kan du tro rødstrømpen vågner til dåd!!

Tænk sig, sådan nogle kvinder der bomber deres små døtre tilbage til stenalderen, ikke...

Bring ej heller et tema som prostitution op i stue med mig for tiden. Når det angår lige præcis dét tema, så er det faktisk altid en udfordring for mig at bevare roen når det er til debat - bliver nemt meget meget vred og krænket på mit køns vegne. Men endnu værre har det forholdt sig mens jeg har været gravid. Det har simpelthen ikke været muligt for mig at debattere emnet på en nogenlunde civiliseret måde - begynder bare at svede og småryste og sige underlige lyde og kan slet ikke holde hovedet koldt

Men "tissekone" kan ikke få mig helt så meget op ad stolen, selvom jeg følger din pointe

Kram, Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.