Temalørdag på DR2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2010

Bayze

Tjuhl skriver:

jeg synes personligt at Kusse er et rigtig grimt ord, og hvis de siger Tissemanden, så ville jeg også foretrække at de sagde Tissekone. Eller Vagina...ja...jeg er sart og øm på mit køns vegne, I know, men fisse er simpelthen det grummeste jeg kan gå med til at kalde dette fantastiske sted på kvindekroppen

Ha ha ha - ej jeg synes altså at en tissekone er en ret reduktionistisk betegnelse for det kvindelige kønsorgan, det kan jo andet end at tisse og derfor synes jeg også at en tissekone er noget der sidder på en meget lilel pige.

"Vagina" er klart spiseligt men også sådan lidt fagtermsagtigt, og ikke lige til højrebenet i den almindelige dagligdags omtale af organet, synes jeg. Men altså, jeg er enig med dig i at hverken "k..." eller "f...." er kønne udtryk, jeg tror faktisk jeg når frem til at vi mangler et ordentligt et af slagens.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

oo

Bayze skriver:

Ha ha ha - ej jeg synes altså at en tissekone er en ret reduktionistisk betegnelse for det kvindelige kønsorgan, det kan jo andet end at tisse og derfor synes jeg også at en tissekone er noget der sidder på en meget lilel pige.

"Vagina" er klart spiseligt men også sådan lidt fagtermsagtigt, og ikke lige til højrebenet i den almindelige dagligdags omtale af organet, synes jeg. Men altså, jeg er enig med dig i at hverken "k..." eller "f...." er kønne udtryk, jeg tror faktisk jeg når frem til at vi mangler et ordentligt et af slagens.

men det er vel det samme med termen tissemand????

Anmeld

10. april 2010

Bayze

Tjuhl skriver:

men det er vel det samme med termen tissemand????

Ja netop! Det var også derfor jeg ikke kunne blive fornærmet i udgangspunktet over de betegnelser der bliver brugt i udsendelserne, for jeg synes ikke kvindekønnet blev ramt hårdest. "tissemand" er da også mega barnligt og taler da ned til organet på en voksen mand!

Anmeld

10. april 2010

oo

Bayze skriver:

Ja netop! Det var også derfor jeg ikke kunne blive fornærmet i udgangspunktet over de betegnelser der bliver brugt i udsendelserne, for jeg synes ikke kvindekønnet blev ramt hårdest. "tissemand" er da også mega barnligt og taler da ned til organet på en voksen mand!

hmm...ja. men hvor "kusse" gør skeden til noget grimt og beskidt (i mine ører), så gør "tissemand" blot penis til noget aseksuelt. jeg synes det første er langt værre - især med tanke på den kamp det har været at få kvindens køn respekteret på lige fod med mandens.

Anmeld

10. april 2010

LouiseNielsen

Hva tid og på hva kanal??? Det skal dælme ses......

Anmeld

10. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
LouiseLarsen skriver:

Hva tid og på hva kanal??? Det skal dælme ses......

DR2 kl 20 

Anmeld

10. april 2010

otlitrom

Jeanne skriver:

DR2 kl 20 

AHAHAHAAA! Det skal vi se!! Jeg så Kusse-temaet, og det var rimelig skægt.. Så må vi have den anden halvdel med også

Anmeld

10. april 2010

Bayze

Tjuhl skriver:

hmm...ja. men hvor "kusse" gør skeden til noget grimt og beskidt (i mine ører), så gør "tissemand" blot penis til noget aseksuelt. jeg synes det første er langt værre - især med tanke på den kamp det har været at få kvindens køn respekteret på lige fod med mandens.

... der er da vist noget om at du er lidt kamplysten i dag

Jeg kan følge dig et godt stykke hen ad vejen, men føler ikke helt så stærkt for det som du gør, tror jeg. Som jeg sagde tidligere, så synes jeg egentlig vi mangler "ordentlige navne" til både kvinders og mænds kønsorganer. Jeg synes de "kaldenavne" vi bruger i dag er lidt trælse og vækker dårlige associationer både for mænds og kvinders vedkommende 

Anmeld

10. april 2010

oo

Bayze skriver:

... der er da vist noget om at du er lidt kamplysten i dag

Jeg kan følge dig et godt stykke hen ad vejen, men føler ikke helt så stærkt for det som du gør, tror jeg. Som jeg sagde tidligere, så synes jeg egentlig vi mangler "ordentlige navne" til både kvinders og mænds kønsorganer. Jeg synes de "kaldenavne" vi bruger i dag er lidt trælse og vækker dårlige associationer både for mænds og kvinders vedkommende 

helt enig!

og ja...jeg er sådan lidt...menstruationsagtig, bare 13 uger gravid, du ved

Anmeld

10. april 2010

Munder

Tjuhl skriver:

årh jeg sad og læste i hængesofaen ude i solen og så faldt jeg halvvejs i søvn og vågnede sådan rimelig grokky op og nu er jeg bare sur og har lyst til en kæmpelæske, men Søren sidder og retter rapporter, så han gider ikke køre mig ned til tanken endnu

Hvor er du dog kær...og herlig... gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.