Temalørdag på DR2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.657 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

For alle jer der så tema om kussen - i aften handler det om tissemanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

oo

men hvor er det dog yndigt at det hedder KUSSEN og TISSEMANDEN...jeg synes ikke helt de to navne er på lige fod

(hilsen en eftermiddagsgnaven rødstrømpe)

Anmeld

10. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
Tjuhl skriver:

men hvor er det dog yndigt at det hedder KUSSEN og TISSEMANDEN...jeg synes ikke helt de to navne er på lige fod

(hilsen en eftermiddagsgnaven rødstrømpe)

Det hedder også "i tissemandens tegn" - men jeg forstår din pointe

Hvorfor er du dog eftermiddagsgnaven?

Anmeld

10. april 2010

oo

Jeanne skriver:

Det hedder også "i tissemandens tegn" - men jeg forstår din pointe

Hvorfor er du dog eftermiddagsgnaven?

årh jeg sad og læste i hængesofaen ude i solen og så faldt jeg halvvejs i søvn og vågnede sådan rimelig grokky op og nu er jeg bare sur og har lyst til en kæmpelæske, men Søren sidder og retter rapporter, så han gider ikke køre mig ned til tanken endnu

Anmeld

10. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
Tjuhl skriver:

årh jeg sad og læste i hængesofaen ude i solen og så faldt jeg halvvejs i søvn og vågnede sådan rimelig grokky op og nu er jeg bare sur og har lyst til en kæmpelæske, men Søren sidder og retter rapporter, så han gider ikke køre mig ned til tanken endnu

Hvad er han da for en? Trænger han ikke snart til en pause?

Anmeld

10. april 2010

B&J

Griner det fik jeg nok af i går i vores gård var der to unge mennesker der hyggede sig på en bil....

Anmeld

10. april 2010

Bayze

Tjuhl skriver:

Så har du da slet ikke téet dig nok! Har du prøvet at stampe hårdt i jorden og sige høje lyde!

Men i øvrigt, jeg forstår heller ikke hvorfor din indre rødstrømpe irriteres over kønsdeletitlerne - synes du det var bedre hvis det havde været omvendt - altså henholdsvis "tissekone" og "pik" - se, dét ville irritere mig...

Har i øvrigt set tissemands-temalørdagen - kan kun anbefales

Anmeld

10. april 2010

oo

Jeanne skriver:

Hvad er han da for en? Trænger han ikke snart til en pause?

jeg har i hvert fald tænkt mig at være en pestilens indtil han giver sig

Anmeld

10. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
Tjuhl skriver:

jeg har i hvert fald tænkt mig at være en pestilens indtil han giver sig

Nemlig!!!

Anmeld

10. april 2010

oo

Bayze skriver:

Så har du da slet ikke téet dig nok! Har du prøvet at stampe hårdt i jorden og sige høje lyde!

Men i øvrigt, jeg forstår heller ikke hvorfor din indre rødstrømpe irriteres over kønsdeletitlerne - synes du det var bedre hvis det havde været omvendt - altså henholdsvis "tissekone" og "pik" - se, dét ville irritere mig...

Har i øvrigt set tissemands-temalørdagen - kan kun anbefales

jeg synes personligt at Kusse er et rigtig grimt ord, og hvis de siger Tissemanden, så ville jeg også foretrække at de sagde Tissekone. Eller Vagina...ja...jeg er sart og øm på mit køns vegne, I know, men fisse er simpelthen det grummeste jeg kan gå med til at kalde dette fantastiske sted på kvindekroppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.